ללמוד עם חיוך בריא - LISTERINE



לקראת החזרה ללימודים, מותג היגיינת הפה המוביל בעולם LISTERINE מציע:
LISTERINE COOL MINT MILD TASTE - בטעם מנטה מעודן
SMART RINSE LISTERINE - בטעם פירות יער
לילדים מעל גיל 6

סיום חופשת הקיץ הוא זמן מצוין להזכיר לילדים את ההרגלים חשובים שבשגרת היום יום או להקנות הרגלים חדשים ונכונים בכל הקשור לשמירה על היגיינת הפה והשיניים.


LISTERINE, מותג היגיינת הפה המוביל בעולם, מציע את מוצרי שטיפת הפה: LISTERINE COOL MINT MIND TEST בטעם מנטה מעודן ואת SMART RINSE LISTERINE בטעם פירות יער לילדים.

עששת היא המחלה הנפוצה ביותר כשמדובר בשיניים. היא נגרמת כתוצאה מחיידקים שניזונים משאריות מזון על השיניים וגורמת להופעת כתמים על השיניים, לחורים ולנזק לשיניים אם לא מטפלים בה בזמן.



LISTERINE COOL MINT MIND TEST בטעם מנטה מעודן, לשימוש יומיומי, פעמיים ביום. מפחית את רובד החיידקים הגורם לפלאק, למחלות חניכיים וריח רע מהפה. מאפשר ניקוי עמוק של כל חלל הפה, השיניים והחניכיים ומעניק נשימה רעננה לאורך זמן. מחיר מומלץ לצרכן: 27.90 שקלים ל 500 מ"ל.


LISTERINE SMART RINSE מותאם לילדים. בטעם פירות יער וללא אלכוהול. ליסטרין סמארט רינס, מכיל פלואוריד המחזק את אמייל השן ומסייע במניעת עששת עד 40% יותר מאשר צחצוח בלבד . בנוסף התכשיר מפחית את רובד החיידקים שהוא הגורם העיקרי לפלאק, שוטף את כל חלל הפה, השיניים, החניכיים והלשון ומסייע בהסרת שאריות מזון שנשארו לאחר הצחצוח. מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 שקלים ל 500 מ"ל.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם, בתי מרקחת ובחנויות הפרטיות ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox