"מאמא מרי" מציגה: גיוזה (כיסונים יפניים) בסדרת BIG PAPA – כי גם אבא יכול!



הם טעימים, עשירים במילוי וכל כך מפנקים. הכירו גיוזה כיסונים יפניים מבית מאמא מרי. בסדרה ארבעה טעמים, שניים בשריים – במילוי עוף ובמילוי בקר, ושניים צמחוניים - במילוי פטריות ובמילוי בטטה.
10 דקות הכנה ויש לכם מאכל מפנק, מיוחד וכל כך טעים.



הגיוזה תוצרת כחול לבן, מיוצרים בחברת מאמא מרי (משנת 1993) ומתאימים לכל הקהלים: משפחות, ילדים, פודיז, טבעונים, צמחונים, שומרי כשרות ועוד.


את הגיוזה של ביג פפה אין צורך להפשיר ויש להשתמש בהם ישר מהמקפיא. בינינו, מה יותר קל, פשוט ונוח להכנה מזה? הגיוזה טעימים מאוד כמנה עיקרית או כתוספת - מטוגנים, מבושלים או מאודים – והם נהדרים עם רוטב, במרק, בתבשיל או בכל תיבול לטעמכם.



הם גם יהיו נהדרים בארוחות החג בראש השנה, בסוכה או בחול המועד ובשקט בשקט נספר לכם שגם אימהות, בני נוער, רווקים, רווקות, סבתות וסבים ייהנו להכין אותם, במגוון אפשרויות ותיבולים. ספרו לנו איך החלטתם להכין ואיך בחרתם לתבל ולהגיש😊



הגיוזה הוא כיסון יפני המבוסס על הג'יאוזי, שמקורו בסין. צורת ההכנה הנפוצה ביותר ביפן היא טיגון ואז אידוי, מאכל הקרוי יאקי-גיוזה. בדרך זו הגיוזה מטוגנת בצידה התחתון והשטוח – לצורך קבלת אפקט מיירד וקבלת תחתית פריכה, ומייד אחר כך מוסיפים מעט מים למחבת ומכסים אותו למשך כ-10 דקות, תוך בעבוע עדין של המים – עד שהם נספגים.


בסדרה: גיוזה במילוי עוף; גיוזה במילוי בקר; גיוזה במילוי פיטריות; גיוזה במילוי בטטה.
סדרת גיוזה צילום מאמא מרי


מידע:
משקל: 300 גרם.
כשר בהשגחת הרבנות הראשית קרית ים.
מחיר: כ-34.90 ש"ח.
להשיג ברשתות המזון ובמעדניות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox