רוצים לזכות בערכת מוצרי ג'ונסונס לשיער לשנה שלמה?


מותג הטיפוח Johnson's Baby לילדים ותינוקות בשיתוף פעולה מקסים ומשמח עם המחזמר "סינדרלה" לחנוכה בכיכובם של נעמה סופר על, משה אשכנזי, דין מירושניקוב ושירלי לוי.


חופשת חנוכה היא הזדמנות נפלאה לזמן משפחתי לבלות יחד הצטרפו להגרלה ספרו בתגובות לפוסט מהו הבילוי המשפחתי האהוב עליכם ומדוע ואולי תזכו בערכת מוצרי ג'ונסונס.

טיפוח השיער עם מוצרי Johnson's מעניק לכל הילדה שיער חלק , מלא בריאות עם ריח מושלם.
הילדה שלי גדלה על המוצרים ומודה שלפני כל יציאה מהבית הייתי מתיזה גם על שיערי מהספריי המושלם עם הריח המרענן.

כל אחת יכולה להיות נסיכה עם סדרת מוצרי הטיפוח לילדות 'טיפות של ברק' של Johnson's Baby : מותיר את השיער נעים כמשי, רך ובעל מראה בריא.



הגרלה
Johnsons' Baby, מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי המוביל של חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון, יוצא בשיתוף פעולה עם המחזמר "סינדרלה" שיעלה על הבמות בחנוכה הקרוב.
במסגרת שיתוף הפעולה בין Johnson's Baby ל"סינדרלה" מוזמנים הצרכנים להשתתף בפעילויות בעמוד האינסטגרם של ג'ונסונס בייבי שיועלו לקראת חנוכה בהן ניתן לזכות בזוג כרטיסים למחזמר ובמארז מוצרי ג'ונסונס בייבי לשיער לשנה שלמה. כמו כן, כל מי שיגיע לצפות במחזמר יקבל קופון הטבה לרכישת מוצרי ג'ונסונס בייבי.



על המחזמר
"סינדרלה", המבוסס על הסיפור הקלאסי, מתאר את סיפורה של סינדרלה הענייה המגיעה מביתה עם אם חורגת ואחיות מרושעות לנשף מלכותי שבו הנסיך מתאהב בה ומנסה לאתר אותה לאחר שהלכה והשאירה אחריה נעל אחת. במחזמר משתתפים נעמה סופר על, משה אשכנזי, דין מירושניקוב ושירלי לוי.



על הסדרה 
סדרת "טיפות של ברק", הכוללת שמפו, מרכך וספריי, מועשרת בטיפה של שמן ארגן ובנגיעה של פרוטאין משי, מותירה את השיער נעים כמשי, רך ובעל מראה בריא.
הסדרה מלבד היותה מעשירה את השיער יש לה ניחוח מדהים הנשאר לאורך כל היום .

מידע:
מחירים: שמפו- 27.00 שקלים, מרכך- 22.00 שקלים, ספריי- 19.00 שקלים
להשתתפות ליחצו כאן







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox