עזרה ראשונה מבית נווה פארמה



הרגעים האלה שאתם פתאום מקבלים כוויה קטנה בתנור, או שהילד מתעורר באמצע הלילה עם כאבי אוזניים ואין לכם דרך להקל עליו.
על מנת למצוא את השקט והביטחון אני מחזיקה בבית תיק עזרה ראשונה בו יש מבחר מוצרים איכותיים לרגעים כואבים.
נווה פארמה עם מבחר מוצרים לכאבי אוזניים, אף, לכוויות, שלשולים ועוד'

בין המוצרים: 

1. פלאמאדרם- FLAMADERM – תרסיס עזרה ראשונה לטיפול בכוויות.
תרסיס עזרה ראשונה לטיפול בכוויות כוויות יכולות להיגרם כתוצאה ממגע עם מים חמים, חשיפה ממושכת לשמש ולאש חומרים כימיים וכדומה. כאשר אנחנו נפגעים מכוויות, העור שמשמש כמעטפת חיצונית של הגוף ומגן עליו מפני זיהומים, נמצא בסכנה ויתכן מצב של איבוד נוזלים, זיהום פגיעה אסטטית ועוד.
חשוב לטפל בכוויה מהר ככל שניתן. ָ פְ לָ אמאדֶ רְ ם הינו הידרוג'ל קל ונוח לשימוש, השומר על לחות ורטיבות של האזור הפגוע. הרטיבות מקררת את הכוויה ע"י אידוי של מולקולות המים מההידרוג'ל – תוך ספיגת קלוריות חום. אידוי זה נמשך כ-45 דקות. הקירור מרגיע את העור ומפחית רגישות וכאב, מונע התפתחות שלפוחיות ובצקת ובסה"כ מפחית את חומרת הכווייה.
היתרונות לשימוש בתרסיס פלאמאדרם: • הורדת תחושת הכאב • מניעת התפתחות שלפוחיות • הפחתת הבצקת • הפחתה למינימום של התפתחות הכוויה • קירור הכוויה במים אינו הכרחי יותר, מאחר שהאידוי המתקדם של מולקולות המים מההידרוג'ל מבטיח את המיקרו-אקלים המועדף לריפוי כוויות • קל לשימוש • מתאים לשימוש בכוויות מדרגה א'- ב' ולצריבת מדוזות.


2. מגנוקאר- קומפרס מגנזיום להורדת נפיחות, בצקות במקרים של מכות, נפילות, טחורים ועוד.
מגנוקאר: קומפרסים של מגנזיום סולפאט %33 להרגעה ולהפחתת בצקות ונפיחויות כתוצאה מחבלות, תפרים לאחר לידה, וטחורים. קומפרס מגנוקאר, מכיל ריכוז גבוה של מלחי מגנזיום היוצרים לחץ אוסמוטי, על ידי יצירת מפל ריכוזים, על רקמה נפוחה או בצקתית ומביא להספגת עודף הנוזלים ולהפחתת הנפיחות או הבצקת.
קומפרס מגנוקאר מסייע בהרגעה ובהפחתת הלחץ והכאב באזור הפגוע. לשימוש באזורים בהם יש נפיחות או בצקת, לאחר חבלה, מכה, נקע, שבר, תפרים לאחר לידה או טחורים.
רכיבים: מגנזיום סולפט. הוראות שימוש: לשלוף את המגבון מהשקית ולהניח על האזור הבעייתי למשך 30-20 דקות. תכולה: 5 קומפרסים.



3. אלקטרורייס- תערובת אלקטרוליטים על בסיס אורז לטיפול ומניעת התייבשות בעת שלשולים במבוגרים, ילדים ותינוקות.
תוסף תזונה לשימוש בעת שלשול וסכנת התייבשות. 
Electrorice - לפי נוסחת ארגון הבריאות העולמי WHO - תכשיר אלקטרוליטים טבעי על בסיס אורז.
 תכשיר חובה בכל בית ולכל מטייל. 
שלשול גורם לאיבוד נוזלים ומינרלים חיוניים, בעיקר נתרן, ועלול להביא להתייבשות ואף למוות. תינוקות וילדים רגישים יותר לתופעה זו. 
במצב של שלשול חריף נפגע מנגנון הספיגה הרגיל של המעיים, וקיים רק מנגנון אחד המאפשר להספיג דרך המעי כמות משמעותית של מים, גלוקוז ונתרן. 
מנגנון טבעי זה מחייב הזנה של נתרן, גלוקוז ומים ביחס מאוד מסוים ומדויק ונקרא coupling) glucose and sodium of (transport- Co mechanism
 Electrorice אלקטרורייס מספק נתרן, גלוקוז ומים בדיוק ביחס המתאים על פי מנגנון ספיגה זה, ולכן מביא לספיגה מיטבית של המלחים, הגלוקוז והמים בגוף. # במבחן התוצאה, אלקטרורייס מחזיר את החיוניות לחולה מיד לאחר תחילת השימוש. 
Electrorice אלקטרורייס מכיל אבקת אורז טחון, הנחשבת כמסייעת בעת שלשול  
Electrorice אלקטרורייס ארוז באריזת GO TO קלה ונוחה ולא בבקבוקי נוזלים שבירים נוזלים ומסורבלים, כך שניתן להמליץ עליו לכל נוסע ומטייל בארץ ובחו"ל.
Electrorice אלקטרורייס - בטעם תות שילדים אוהבים.
Electrorice אלקטרורייס - פיתוח כחול לבן, שהפך סיפור הצלחה בינלאומי ומיוצא לעשרות מדינות. רכיבים: קמח אורז . הוראות שימוש: להמיס את תוכן השקית ב- 200 מ"ל מים ולערבב היטב, עד 5 שקיות ליום.


4. מרמייד- תרסיס מי ים, טבעי ללא חומר משמר לשמירה על היגיינת האף ולהקלה על גודש באף.
D Baby - תרסיס מרמייד בייבי בטכנולוגיית ריסוס חדשנית, ריסוס עדין במיוחד, לחץ אירוסול נמוך המתאים במיוחד לתינוקות מגיל אפס. 
מרמייד בייבי - אותו תרסיס טבעי ועדין לאף על בסיס מי ים, לניקוי הגייני ומניעת יובש של מערות האף, בהתאמה מושלמת לרקמות העדינות של התינוק, לשמירה על בריאותו ועל נשימה חופשית ויעילה. 
כל תכשירי מרמייד טבעיים וללא חומר משמר. 
ניתן להשתמש במרמייד תקופה ארוכה ללא הגבלה. תודות לשיטת המיקרו ספריי המתקדמת, מרמייד מנקה בעדינות את מערות האף ומאפשר נשימה חופשית ויעילה. רכיבים: מי ים בריכוז פיזיולוגי. 
הוראות שימוש: ריסוס לנחיר האף לפי הצורך. 


5. אוטיקגארד בייבי- תרסיס לאוזן להקלה בדלקת, כאבים גירוי או גרד באוזניים.
אוטיקגארד - להקלה בכאבים ודלקות באוזניים. מתאים לתינוקות מגיל 6 חודשים. תעלת האוזן החיצונית המיועדת לנתב את גלי הקול הינה מעצם המבנה הצר והחלול, איבר רגיש החשוף לזיהום בקטריאלי או פטרייתי. תעלת האוזן החיצונית, עשויה לצבור נוזלים ולחות לאחר רחצה או להיסתם בעודפי שעוות האוזן. 
כמו כן, בשל העור העדין סביב התעלה, ייתכן יובש בעור הגורם לגרד וגירוי מקומי. תופעות נפוצות אלו, יוצרות אי נוחות כאבים, הרגשת סתימה באוזן, גירוי, הפרשות וחמור מכך פגיעה וירידה בשמיעה. 
אוטיקגארד בייבי מיועד להקלה בתופעות נפוצות אלו ובהן זיהומים, כאבי אוזן, גרד וגירוי באוזן.
 אוטיקגארד בייבי – פותח במיוחד לשימוש כעזרה ראשונה לבעיות אוזניים נפוצות. אוטיקגארד בייבי משלב תערובות שמנים ותמציות צמחים טבעיים הידועים בתכונותיהם הרפואיות בטיפול בזיהומים ופגיעות בעור והחשת ריפויים. 
שילוב מרכיבים אלו בתכשיר יוצר סינרגיה בהשפעה החיובית לשיפור ושמירה על בריאות תעלת האוזן החיצונית על מרכיביה.
אוטיקגארד בייבי הינו תכשיר טבעי לחלוטין, אביזר רפואי אינו תרופה ומשמש עזרה ראשונה סימפטומטית לתופעות הנפוצות שתוארו. הוראות שימוש: 1-2 התזות לכל אוזן 3 פעמים ביום. תכולה: 15 מ"ל. 



6. נווה וויז'ן- IRRITATED EYE – טיפות עיניים, ללא חומר משמר להקלה מהירה במצבעי אלרגיה, גרד ואי נוחות בעין.
e Irritated - לשימוש במצבי אלרגיה והקלה בתחושת גרד ואי נוחות בעין הנגרמת מחשיפה לאלרגנים כמו פולן או אבק. 
נוסחה טבעית המבוססת על תערובת של קלנדולה והממליס. 
תמצית ההממליס הטבעית, מחטאה ומרגיעה. הקלנדולה, ידועה כמזרזת את תהליך הריפוי. 
שילוב שני המרכיבים הטבעיים מביא להקלה מידית והפסקת הגירוי והרגעת העין. הקלה מהירה וממושכת במצבים של אלרגיה, הקלה מידית בתחושת גרד, צריבה או חדירה של גוף זר לעין. 
הוראות שימוש: 1-2 טיפות בעין 3-6 פעמים ביום .



7. אטמי אוזניים- לטיסה ללא כאבי אוזניים.
 Planes Ear כאבי אוזניים, לחץ באוזניים בזמן טיסה? ניתן למנוע אי נוחות זאת. 
אטמי אוזניים מיוחדים לטיסה המונעים לחץ וכאב באוזניים! Plus Planes Ear - הינם אטמי אוזניים ייחודיים עשויים מסיליקון גמיש ורך, הפועלים לוויסות הלחץ על עור התוף ומניעת כאבים ולחץ באוזניים בהמראות, נחיתות ובמשך הטיסה בכלל. 
ל- Plus Planes Ear מבנה מיוחד ופטנטי המכיל ווסת לחץ המונע כניסת אוויר בלחץ אל תעלת האוזן ובכך מונע את הלחץ והכאבים באוזניים בעת שינויי גובה קיצוניים. 
אטמי האוזניים, בעלי פטנט ישראלי, מתאימים גם לטיולים ונסיעות באזורים הרריים ומאפשרים הנאה ותחושה חלקה ללא תחושה לוחצת באוזניים בעליות ובירידות. 
האטמים ארוזים באריזה נוחה הנצמדת למחזיק מפתחות ומתאימה לתיק יד שלוקחים לטיסה. 


כל המוצרים ניתנים להשגה בבתי המרקחת ורשתות הפארם ללא מרשם רופא.

מידע: 
לתשומת ליבך, המוצרים אינם מהווים תחליף לייעוץ או טיפול רפואי במקרה הצורך.

אינסטגרם- ליחצו כאן
פייסבוק- ליחצו כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox