סדרת המוצרים לתלתלים מושלמים "סילק קרטין וביוטין לתלתלים"



תלתלים זה אופי ככה תמיד אומרים לי . זוכרת את התסכול ואינספור תכשירים בהם התנסיתי במהלך חיי, החיפוש אחר המענה איך לעצב תלתלים מושלמים? כמה לחפוף, מה למרוח, איך לסדר?
על מנת שהתלתלים יראו בריאים, יפים הם דורשים לא מעט תשומת לב ועבודה. אז מה שגרת הטיפוח הנכונה לשיער מתולתל?



לשיער מיוחד מגיע יחס מיוחד. השבוע בהשקה חגיגית מלאת מתולתלות חברת "ויטמינס - מוצרי שיער מתקדמים" השיקה את סדרת המוצרים לתלתלים מושלמים "סילק קרטין וביוטין לתלתלים".
מתוך אמונה כי טיפול וטיפוח תלתלים מושלמים זו אומנות ולכן צריך מומחיות מיוחדת המותאמת ליצירת תלתלים מושלמים בעלי חיות.
החברה בעלת מסורת משפחתית וניסיון של 79 שנים בפיתוח מוצרי שיער מקצועיים. איכות בלתי מתפשרת בחומרי גלם לעיצוב בריאותי וטיפוח שיער שיקי, אופנתי, ובקו השעה.

הסדרה מכילה מגוון רחב של מוצרים שיעניקו לתלתלים מראה קופצני, שובב, צעיר, ומבריק, וכל מוצר מכיל את שלושת מרכיבי הפלא החדשניים: ביוטין, קולגן, וקרטין.

גלייז במראה רטוב



ביוטין - תפקידו העיקרי לקשור חלבונים חופשיים מסוגים שונים ולצוות אותם לסיוע מבנה השיערה מעומקה החוצה, הביוטין מסייע בחיזוק השיערה למראה שיער בריא, ובנוי מקומפלקס ויטמיני בי הנקשרים אל המטריקס של השיערה.

קולגן - חלבון מרכזי וחשוב במבנה השיער והקרקפת מסייע בחיזוק שורשי השיער ותפקוד הזקיק שממנו יונקת השיערה את חיותה, משפר את צמיחת התאים בזקיק ואת עובי ואיכות השיער.

קרטין - השיער עשוי מקרטין, חלבון, וחומצת אמינו. הקרטין תפקידו לשמור על מבנה השיער צורתו וחוזקו ולסייע בהתפתחות השיער ובריאותו. הוא מוסיף לחות, ברק, גמישות, ונפח. מפחית חשמל סטטי ובונה את השיער מחדש בתהליך טבעי.

בין המוצרים בסדרה תמצאו : קרם להורדת נפח, קרם גלייז, מסכת שיער 60 שניות עם תוצאות שאפילו אתם תופתעו, באנג'י קרם להברקה ועיגול תלתל, שמפו, מרכך, סרום ועוד. מוצרים מטורפים לעיצוב והקפצת תלתלים מלאי סטייל ושובבות, בתוספת ריח משכר חדשני וסקסי שלא ישאיר אף אחד אדיש. 

השמפו ליצירת תלתלים מושלמים 
לניקוי, חפיפה, וטיפוח תלתלים מושלמים. השמפו האולטימטיבי בעל פורמולה בלעדית המכילה את שלושת מרכיבי הפלא החדשניים ביוטין, קולגן, וקרטין, שפותחה במיוחד ליצירת תלתלים למתולתלות.
השמפו מחיה, מרענן, ומאפשר לשיער לנוע בחופשיות. מנקה את השיער ביסודיות למראה נקי ובריא מהקרקפת ועד לקצוות עם ברק טבעי וללא תחושת שומניות. והריח... עד שלא תריחו לא תבינו.



מרכך 
בעל פורמולה בלעדית המכילה את שלושת מרכיבי הפלא החדשניים ביוטין, קולגן, וקרטין.
נותן בוסט לתלתלים, לסירוק קל ומגע משי לתלתלים ושיער גלי, מזין ומטפח את השיער מהקרקפת ועד לקצוות. מותיר את השיער קופצני וקליל עם תלתלים אלסטיים ומלאי חיים וברק. ואל תשכחו את הריח הנהדר שלו, שישאיר את כולם פעורי פה.
וללא חומרים רעילים. ללא SLS, ללא מלחים, ללא אלכוהול וחומרים מזיקים. באישור משרד הבריאות ותקן איכות GMP בינלאומי מחמיר.


צילום: יחסי ציבור 


סרום 
שפותח במיוחד לטיפול בתלתלים, בעל מרכיבים ייחודיים של שלושת משקם, מרכך, ומעניק לשיער מגע משיי, ההופך את התלתלים למבריקים אך לא שומניים. מונע התפצלות קצוות השיערה ומעניק תנועה חופשית לתלתלים.
השיער שופע ברק טבעי וללא הרגשת שומניות. מרכיבי המוצר שומרים את השיער בריא מהקרקפת ועד לקצוות ומקנים לו חיות ויופי לכל אורכו. התוצאה היא של תלתלים בריאים ורעננים מלאי סטייל ושיק. והריח? וואוו.
מרכיבי הפלא החדשניים: ביוטין, קולגן, וקרטין לשמירה על השיער למגע רך אלסטי ולא יבש.


קרם גלייז 
בוסט לעיצוב ולטיפול מושלם לתלתלים, לעיצוב תלתלים במראה פראי שיקי אך מסודר ומעוצב. המוצר מכיל את שלושת מרכיבי הפלא החדשניים של עולם טיפוח השיער כיום: ביוטין, קולגן ,וקרטין.
ייחודו של קרם גלייז לעיצוב ולטיפול מושלם לתלתלים בכך שהוא גם מעניק עיצוב תלתלים מלאי נפח ושיק, וגם מעניק הזנה מתמדת בזכות החומרים החדשניים לטיפול, שימור, ובריאות השיער.
כל מי שחיפשה מוצר שיתפוס את השיער כמו מוס בעיצוב אופנתי ומגניב ולאורך כל היום אבל גם יהיה רך ונעים כמו קרם, הגעתן למקום הנכון. קרם הגלייז הוא הפתרון המושלם לשיער וקרקפת בריאים, ולתלתלים אופנתיים מלאי סטייל ושיק. והריח... חייבות להריח אותו.
ניתן לשימוש עם דיפיוזר.



מסכה טיפולית לשיער בריא ב-60 שניות
בקצב החיים שלנו אין לאף אחד זמן וסבלנות להמתין עם מסכה לשיער יותר מעשר דקות. ב"מעבדות ויטמינס" יש מי שמקשיב לצרכים שלכן ויודע להתאים את המוצרים לזמן החדש. הנה לכם "מסכה לשיער ב 60 שניות" בלבד המעניקה טיפול יסודי לשיער, אינטנסיבי, מהיר, ומדויק, תוך הזנת הוויטמינים הנחוצים לטיפוחו. וכל זה רק בדקה אחת.
הסדרה מכילה את שלושת מרכיבי הפלא החדשניים של עולם טיפוח השיער כיום: ביוטין, קולגן וקרטין.
שילוב מנצח של המרכיבים המייצרים את מסכת השיער המושלמת לתלתלים מעוגלים רעננים ויפים, לשיער בריא ורך עם ניחוח בלתי נשכח וסקסי.
המסכה מעולה גם למי שמשאירה אותה ליותר מדקה. 


קרם להורדת נפח
מוריד נפח "שוונצים" חשמל סטטי שיער מעוצב לכל היום. הקרם בעל הפורמולה בלעדית המכילה את שלושת מרכיבי הפלא החדשניים ביוטין, קולגן, וקרטין, שפותחה במיוחד ליצירת תלתלים למתולתלות.
הקרם הינו מוצר גאוני שכולן חיכו לו. הוא הפתרון האולטימטיבי להורדת נפח ויצירת תסרוקת אחידה. זהו מוצר חובה בכל בית ומתאים לאם לאשה וגם לילדה.

המוצר מאפשר עיצוב מהיר לפני יום עבודה, לפני יום לימודים, לכל מי שיש לה "יום עם שיער רע" וחייבת קרם פלא מהיר. חכו, זה לא הכל, כי הקרם מעצב וגם מזין את השיער בזכות שלושת מרכיביו. בזמן שהשיער כל כך מסודר החומרים מטפלים ומזינים אותו ALL OVER . זהו מוצר קסם שגם מונע חשמל סטטי בשיער, מקנה ברק ושופע בריח חדשני ומיוחד. מתאים לשיער אסוף ומתוח או סתם פזור ומסודר.



כל המוצרים!! ללא חומרים רעילים, ללא SLS ללא מלחים וללא אלכוהול וחומרים מזיקים. באישור משרד הבריאות ותקן איכות GMP בינלאומי מחמיר.

עיצוב שיער מתולתל הוא אכן אתגר. לאחר התנסות עם השיער הופתעתי מהתוצאה המהירה, התלתלים יפים, מעוצבים והריח? ממכר. אז תתחילו להתרגל לקבל מחמאות.


מידע: 
להשיג
ברשת חנויות BE
באתר "סנט הייר – הבית לשיער בריא" centhair.co.il
ובחנויות "סנט הייר – הבית לשיער בריא ": רעננה, אחוזה 89, טלפון 09-7404116
תל אביב, כיכר רבין. כיכר מלכי ישראל 6. טלפון 03-609-2217























 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox