תערובת קטניות אורגנית של "תבואות" לאוכל מנחם של חורף



כצמחונית אני משתדלת לשלב בתזונה שלי תערובות המכילות מגוון רב של ויטמינים המעניקים לי תחליף ראוי.

בחורף אני נהנת להתפנק עם תערובת קטניות אורגנית של "תבואות"  לצרף בצל ותבלינים ויש לי מנה מפנקת ובריאה.


על המוצר:

תערובת קטניות אורגנית" של חברת "תבואות", המתמחה במוצרים אורגניים וטבעיים.
התערובת מכילה עדשים אדומות, גריסי פנינה, עדשים ירוקות, שעועית אזוקי, אפונה ירוקה וחיטת כוסמין. כל הרכיבים אורגניים.
התערובת מתאימה להכנת מרק, נזיד, תבשילים חמים, תוספת חמה וסלטים חמימים.

התערובת משלבת דגנים וקטניות ומספקת לגוף חלבון מלא מהצומח, ויטמינים ומינרלים ובהם ויטמינים מקבוצה B, ברזל, אבץ, סידן, כרום ומגנזיום. הסיבים התזונתיים בתערובת תורמים לתחושת שובע.




מידע:
מחיר: 16.90 ¤ (לאריזה של 500 גרם). כשר בהשגחת הרבנות מטה יהודה ובד"צ בעלז. להשיג ברשתות, חנויות ובתי טבע ברחבי הארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox