ביוטיקייר משיקה מפיץ ריח חשמלי בגרסה חדשנית, חסכונית ובעיצוב אורבני





ביוטיקייר משיקה מפיץ ריח חשמלי בגרסה חדשנית, חסכונית ובעיצוב אורבני

רשת BeautyCare (ביוטיקייר) משיקה מכשיר חשמלי מעוצב בקווים אורבניים המפיץ ניחוחות יוקרתיים בחלל הבית – המתנה המושלמת לחגים במתכונתם החדשה. 

מפיץ הריח החשמלי מפיץ לחות וניחוח עוצמתיים באופן אוטומטי באמצעות אדים קרים וכל זאת בלחיצת כפתור. הוא מסייע לטיהור האוויר ומומלץ לשימוש עם תמציות ריח, שמנים ארומתרפיים ואף עם תערובות שמנים צמחיות הדוחים חרקים ומזיקים בעונות המעבר.

מפיצי ריח המבוססים על אידוי שמנים, כוללים לרוב שימוש בניחוחות טבעיים המופקים משמנים ארומתרפיים היוצרים אווירה ביתית ריחנית ונעימה. בביוטיקייר ניתן למצוא קולקציית שמנים רחבה של ניחוחות המותאמים לשימוש במכשיר, שבו אף ניתן לווסת את יחס התמצית למים בהתאם לעוצמת הבישום הרצויה. מלבד הפצת ניחוחות נעימים, השמנים האתריים אף יסייעו להרגעה, טיהור החלל ושיפור איכות השינה.
המכשיר בטיחותי, בעל צריכת זרם מזערית וחסכונית, אינו מתחמם ונטול BPA. מתאים לשימוש בכל חלל - בבית ובעבודה, מגיע בעיצוב אלגנטי ומודרני, עם 7 גווני לד המתחלפים בהרמוניה.




הוראות הפעלה:
סובבו את חלקו העליון של המכשיר כנגד כיוון השעון והסירו אותו.
סובבו את גליל היניקה כנגד כיוון השעון והסירו את ספוג הסינון.
טבלו את הספוג במים למשך 5 דק' והחזירו את ספוג הסינון לגליל כאשר המדבקה הכסופה שעל קצהו מופנית כלפי מטה והבריגו את גליל היניקה למקומו.
מלאו את מיכל המכשיר במים ובתמצית שמן וערבבו היטב.
הבריגו את חלקו העליון של המכשיר למקומו כנגד כיוון שעון. חברו את פתיל החשמל לשקע המכשיר ולמקור USB ולחצו להפעלה מלאה של האדים והתאורה. לחיצה שניה תכבה את האור והשלישית תפסיק את פעולת המכשיר. 





מידע:
מחיר: 39.90 ₪ (המארז מכיל כבל USB ועלון הוראות)
לרכישה באתר: https://www.beautycare.co.il/ או בטלפון : 0747-185-185

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox