מזמינים אתכם לפגוש את פרשן הספורט המוביל בישראל - Patrick’s פתח תקוה



Patrick’s פתח תקוה
מזמינים אתכם לפגוש את פרשן הספורט המוביל בישראל
"נפגשים עם אבי מלר על הבר" - 19.01 בשעה 18:30

סדרת של מפגשים מרתקים המשלבים בין האהבות הגדולות:
כדורגל – אוכל טוב – אלכוהול משובח – חבר'ה ופרשנות צמודה של אבי מלר.
המפגש הראשון יתקיים ביום ראשון 19.01 בשעה 18:30 בפטריקס פתח תקוה, כולל צפייה וניתוח של המשחק המרתק בין ליברפול-מנצ'סטר יונייטד.
הזמינו מקומות מראש!

פטריקס PATRICK'S פתח תקוה מזמין אתכם לערב בלתי נשכח עם פרשן הספורט המוביל בישראל אבי מלר. זהו ערב ראשון בסדרת מפגשים שמחברים בין האהבות הגדולות שלכם: כדורגל – בירה – אוכל טוב – חבר'ה
"אם קוסטה ריקה תנצח, אז מדינה שלמה כוס תריקה", אחד ממשפטי המחץ של מלר כשפרשן את המשחק המכריע בין הונדורס לקוסטה ריקה על העלייה למונדיאל 2010. בואו להרים כוס בירה עם אבי מלר העיתונאי, השדרן ופרשן הספורט, לצפות במשחקים החשובים והמרגשים, לשאול את כל השאלות ולנתח את המשחק עם כל החבר'ה על כוס בירה. 


במפגש הקרוב, שיערך ביום ראשון, 19.01.2020 בשעה 18:30 נצפה ביחד במשחק ליברפול-מנצ'סטר יונייטד.
עלות הרשמה: 50 ש"ח בלבד,
כולל שליש בירה מהחבית ו- 10% הנחה על כל התפריט למשתתפי המפגש.

פטריקס פתח תקווה מציע לכם 26 סוגי בירה מהחבית, מבחר ענק של אלכוהול איכותי כשלצדו תפריט פיוז'ן, המשלב מאכלים מהמטבח האירופאי ומאכלים מהמטבח המזרח-תיכוני. המקום שוכן ברח' תוצרת הארץ פינת רחוב השחם, במתחם שופ טיים החדש (קומה 2) ומעוצב בהשראת הפאבים האירים הקלאסיים עם 250 מקומות ישיבה, באולם מרכזי, חדר אירוח פרטי (VIP) ומרפסת פתוחה. במקום מחכות לכם מערכות הגברה וסאונד משוכללות, מעל מ-10 מסכי טלוויזיה ומקרנים המאפשרים לצפות בשידורי ספורט מכל שולחן ו-2 מסכים ייעודיים לטובת חובבי האקס בוקס. במקום אפשר ליהנות מהופעות חיות של זמרים והרכבים מקומיים, לקיים ערבי קונספט, אירועים סגורים ועוד. 



מידע
להזמנת מקומות: 03-527-7070
פספסתם? לא נורא. שריינו מקומות למפגש הבא
Patrick’s Rooftop
קרדיט צילום: איל אשכנזי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox