רשת קפה גרג יוצאת בפעילות למען הקהילה...

רשת קפה גרג למען עמותת גדולים מהחיים צילום אנטולי מיכאלו

רשת קפה גרג יוצאת בפעילות למען הקהילה...
תקיים מבצע לגיוס תרומות בסניפיה לעמותת גדולים מהחיים.


רשת קפה גרג, תקיים בימים אלו, בסניפיה, ברחבי הארץ פעילות מיוחדת למען עמותת גדולים מהחיים. עד ה- 31.12.

במסגרתה כל מי, שירכוש ברשת גרג ממגוון הסלטים או הכריכים שהרשת מציעה, יוכל לקבל בקבוק מים "גדול מהחיים", שיוצר במהדורה מיוחדת לפעילות זו ע"י נביעות במחיר של: 5 ₪ בלבד. כל הכנסות יועברו בתום הפעילות לעמותת גדולים מהחיים.
סניף קפה גרג צלם_אלעד גוטמן
יאיר מלכה מנכ"ל ומבעלי רשת קפה גרג: "רשת קפה גרג שמחה להירתם, ולקחת חלק בפעילויות וגיוסי כספים למען העמותות המקדמות את הקהילה החלשה בחברה הישראלית, וכך תמשיך גם בעתיד." לדבריו: התרומה לקהילה הינה, אבן יסוד בבסיסה של כל חברה מתוקנת וערך מרכזי שרשת קפה גרג חרטה על דגלה. אנו שמחים לעשות ולפעול למען הקהילה, אין מטרה ראויה מזו".
יאיר מלכה מנכל ומבעלי רשת קפה גרג צלם אלעד גוטמן
לדברי אלינוער לויטן סמנכ"ל ודוברת עמותת "גדולים מהחיים": "כמידי שנה אנו מעלים את המודעות בקרב בציבור הישראלי לקשיים אותם חווים ילדים החולים בסרטן. עיקר פעילותה החשובה של העמותה הינו לסייע ולתמוך בילדים ומשפחותיהם מכל הארץ, משלב גילוי המחלה ולאורך כל הדרך במטרה להעניק להם שמחה, תמיכה רגשית וסוציאלית, אושר, תקווה, סיוע כלכלי, סיוע במימון תרופות וציוד שמחוץ לסל ועוד. "

שיתוף הפעולה זה הוא פרי יוזמתה וניהולה של חברת "אג'נדות," חברה העוסקת בפיתוח אג'נדות חברתיות, בניית שותפויות אסטרטגיות בין עסקים לקהילה ומינופן לתועלות שיווקיות.

ההתרמה תתקיים בסניפי רשת "קפה גרג" ברחבי הארץ, עד ה- 31.12

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox