צנטרום, המולטיויטמין הנמכר ביותר בעולם*, במגוון מבצעים משתלמים במיוחד לקראת החגים



צנטרום, המולטיויטמין הנמכר ביותר בעולם*, במגוון מבצעים משתלמים במיוחד לקראת החגים
קופון 1+1 מתנה ברשת סופר-פארם ו- 30% הנחה ברשת BE ובבתי המרקחת הפרטיים במהלך חודש ספטמבר


צנטרום, המולטיויטמין הנמכר ביותר בעולם*, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, במגוון מבצעים משתלמים במיוחד, לקראת החגים: 1+1 מתנה על 'צנטרום', 'צנטרום סילבר' ו'צנטרום פרפורמנס' (הזול מביניהם. לא כולל צנטרום ג'וניור) ו30% הנחה על כל הסדרה. המבצעים מתקיימים ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים במהלך חודש ספטמבר.
ברשת BE ובבתי המרקחת הפרטיים ניתן לרכוש את כל סדרת צנטרום (כולל צנטרום ג'וניור) ב-30 אחוזי הנחה למשך כל חודש ספטמבר.
ברשת סופר-פארם תוכלו ליהנות מקופון מבצע של 1+1 מתנה, על סדרת צנטרום לבוגרים (ללא צנטרום ג'וניור), החל מאמצע ספטמבר.

אודות צנטרום:
צנטרום הינו המולטיויטמין הנמכר ביותר בעולם*. מוצרי המותג מיוצרים בסטנדרטים קפדניים ע"י חברת התרופות פייזר. צנטרום הינו מולטיויטמין עם פורמולה מקיפה ומאוזנת המעניקה לגוף את הוויטמינים והמינרלים החשובים לחיזוקו ולמניעת חוסרים.

מוצרי צנטרום:

צנטרום - מולטיויטמין מקיף לבוגרים, המכיל ויטמינים ומינרלים במינון המותאם לקצובה היומית המומלצת (מכיל 60 טבליות).

צנטרום סילבר - פורמולה מקיפה, המכילה ויטמינים ומינרלים בהתאם לדרישות המשתנות של הגוף ולפי המינונים המומלצים לבני 50 ומעלה (מכיל 60 טבליות).

צנטרום פרפורמנס
- מולטיויטמין המותאם לאנשים המנהלים אורח חיים פעיל. מכיל ויטמינים ומינרלים, עם מינון מוגבר של ויטמינים מקבוצת B, אנטיאוקסידנטים, כרום ומנגן וכן תמציות ג'ינסנג וגינקו בילובה (מכיל 60 טבליות).

צנטרום ג'וניור
- מולטיויטמין טעים המותאם לילדים. מכיל 22 ויטמינים ומינרלים התורמים להתפתחות הילד. צנטרום ג'וניור מגיע בטבליות מציצה/לעיסה בטעם פטל לימון שילדים אוהבים. מומלץ לצרוך טבלייה אחת ביום, לגילאי 4-12, להשלמת התזונה היומיומית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox