מוזיאון הלונדע ,מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל, וממציא המשחקים חיים שפיר


מוזיאון הלונדע ,מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל, וממציא המשחקים חיים שפיר

גאים להציג:
"משחקים בסוכה"
ובמסגרתם אליפות הטאקי השלישית של ישראל !


24.9.18-2.10.18

במהלך כל חג הסוכות חיים שפיר ומוזיאון הלונדע, מזמינים אתכם להשתתף בחוויה משפחתית מהנה ולשחק במגוון משחקי הקופסא של חיים שפיר "המשחקים הכי ישראליים שיש" ואף לנסות ולהיות אלופי הטאקי באליפות השלישית של ישראל. מטרת המשחקים של חיים שפיר ובראשם ה"טאקי" היא לשמר את ה"ביחד" כאשר בעזרת המשחקים נוצרת תרבות שמנסה להפוך אנשים לשמחים יותר על ידי חווית המשחק.

השנה בלונדע מלבד המשחקים האינטראקטיביים שהמוזיאון מציע יוקמו עמדות משחקים מבית שפיר ומתחם מיוחד לטורניר מוקדמות אליפות הטאקי. בכל יום מימי חול המועד סוכות יתקיימו מספר מקצים של התחרות, עם מאה שחקנים בכל פעם שישחקו בקבוצות אקראיות. המשפחות והילדים יוכלו להשתתף בתחרות בה המנצח בכל מקצה יזכה בקופסת משחק טאקי במהדורה מיוחדת, ומאה הזוכים במשחקי המוקדמות, יעלו לשלב הגמר הגדול – אליפות הטאקי, שתיערך בחודש דצמבר. שלושת המקומות הראשונים באליפות הארצית יזכו בפרסים משמעותיים: חופשה משפחתית בחו"ל, חופשה משפחתית בארץ ואירוע פרטי במוזיאון לונדע. 




ההשתתפות במוקדמות אליפות הטאקי 2018 בחג סוכות בין התאריכים 25-27/9/18 , מגיל 6 ומעלה, מותנית בהרשמה מראש, במחיר סמלי של 40 ₪ לאדם. כל כרטיס מזכה בכניסתם של 2 מלווים מעודדים למתחם התחרות, ולרכישת כרטיס כניסה מוזל למוזיאון, בעלות 15 ₪ בלבד. לפרטים נוספים ולהרשמה: www.lunada.co.il

מנהל מוזיאון הלונדע אלעד אזולאי: "אנחנו מאמינים כי חווית המשחק מגבשת את המשפחה ומעצימה את הילדים. בעידן של מסכים, יש חשיבות גדולה למשחקים בהם אנו משחקים פנים מול פנים עם החברים שלנו", אמר אלעד אזולאי, מנכ"ל מוזיאון הלונדע, "אנחנו מאוד שמחים על שיתוף הפעולה עם חיים שפיר שנוצר סביב הערכים המשותפים שאנחנו מקדמים. אנו בטוחים כי במשחק משותף לילדים והורים ואליפות הטאקי היא הזדמנות מצוינת ליהנות ממשחק משחרר, מלא חדווה וללא הבדל גיל".

לונדע - מוזיאון הילדים של באר שבע הינו המוזיאון הראשון בארץ, בו המתחמים הם רב-גילאיים ותוכננו במטרה לספק עניין משותף למשפחות שלמות יחד, על מנעד הגילאים הרחב של ילדיהן. הצבעוניות של המקום אנרגטית ומסקרנת והמבקרים בו נכנסים לעולם אחר, עולם הילדים. על פני 3 קומות גדולות, בשטח כולל של 4,000 מ"ר, פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים, וכוללים משחקי חוץ ופנים. כל חלק עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים, לגלות את עצמם ואת מקומם במרחב האישי, המשפחתי, הציבורי והחברתי, כפרטים וכחלק מקבוצה. בנוסף יש במקום שני שטחי חוץ מושקעים המשלימים את החוויה.


לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל
רחוב דוד הראובני 25, באר שבע
מחיר הכניסה למבקר: 55 ₪ התשלום מגיל שנתיים ומעלה
מחיר מיוחד לתושבי באר שבע: 40 ₪ למבקר
כמוכן ניתן לרכוש חבילות משפחתיות מוזלות ל4 נפשות ומעלה
לתושבי העיר באר שבע 140 ₪ ולתושבי חוץ 180 ₪
מומלץ להזמין מקומות מראש דרך אתר האינטרנט www.lunada.co.il
08-6226926 טלפון:
יש להצטייד בגרביים – הכניסה למקום ללא נעליים**


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox