קו "ההגנה" של בליסטקס לתקופת המעבר והחורף


מזג האויר מתחיל להתקרר והשפתיים, שנמצאות בקו הראשון של החשיפה למזג האוויר, מרגישות את זה מיד. הלחות יורדת, מלבד שתיית מים מרובה, מומלץ למרוח בליסטקס להחזיר לשפתיים שלך את הגמישות.
מהן הדרכים הכי מומלצות לטפל?
תכירו שלושה מוצרי בליסטקס שיסייעו בשמירה על בריאות השפתיים גם בתקופות יבשות אלו
בליסטקס, מומחים לשפתיים בריאות, ממליצים על שלושה מוצרים שהם חובה לכל מי שסובל מהתופעה ומחפש פתרונות להקלה וטיפול בשפתיים יבשות וסדוקות.

משחה טיפולית לשפתיים מיועדת לטיפול והקלה בשפתיים יבשות וסדוקות והיא מוצר הדגל של בליסטקס. משחה טיפולית היא בעלת פורמולה ייחודית, המעניקה לחות, ומקלה ומגנה מפני היובש והגירוד הנגרמים מיובש או קור. הפרומולה המשופרת מכילה חמאת שיאה ואלנטוין, מקדם הגנה SPF15 ומערכת לחות מתקדמת המחדירה את החומר בנוסחה ייחודית
מחיר לצרכן - 32.90 ₪



בליסטקס שפתון אגבה
שפתון אגבה מעניק לחות ומרכך שפתיים עם תמצית אגבה, צמח שנחשב סופר-סוקולנט, אוגר מים ובעל יכולת התאמה לתנאי סביבה קשים במיוחד על פני כדור הארץ.
שפתון האגבה מכיל ויטמינים כגון B1, C, D וK- המעניקים לחות בתנאים היבשים ביותר.
השפתון מעניק פרץ של לחות ועסיסיות מהפירות העסיסיים ביותר כמו אפרסק ושזיף. יחד הם מעניקים חוויה מחייה ובעלת לחות שתציל את שפתיך.
השפתון נבדק דרמטולוגית. היפואלרגני.
מחיר לצרכן - 21.90 ₪



בליסטקס שפתון חוחובה
שפתון חוחובה מעניק לחות ומרכך עם שמני חוחובה וקוקוס ומרכך ומעשיר עם תמצית קיווי וויטמין C וE-. צמח החוחובה גדל ומשגשג באזורים צחיחים. זרעי החוחובה מייצרים שמן הידוע כמכיל חומצות שומן האוגרות לחות גם באזורים צחיחים.
השפתון מעניק פרץ לחות בתוספת חיזוק מתמצית קיווי ואנטי אוקסידנט וויטמנים C ו E- , וביחד הם מעניקים חווית לחות והזנה שתציל את שפתיך.
מחיר לצרכן - 21.90 ₪




מוצרי סדרת בליסטקס ניתן לרכוש בפארמים ובתי מרקחת


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox