"ניו-נוטרישן" משיקה את DOUBLE BOOST - סדרה חדשה של משקאות בוסט מעוררים, בבקבוק קומפקטי


הקיץ סוחט אותכם? מרגישים שאין לכם אנרגיה? כסובלת מפיברומיאלגיה אני מכירה את ההתמודדות עם חוסר אנרגיה בגוף.

בעיקר בימים החמים אני מרגישה את העייפות וזקוקה לבוסט של אנרגיה.
שמחתי להכיר את הסדרה חדשה של משקאות בוסט מעוררים. עם מבחר טעמים שכל אחד יכול להתחבר לטעם שהוא אוהב.

הסדרה מוצעת ב-4 טעמים: לימונענע, פירות, אבטיח וענבים, ומתאימה לכל מי שצריך בוסט מעורר במהלך היום - חיילים, נהגים, מתאמנים...

על הסדרה : 
חברת תוספי התזונה "ניו נוטרישן" פיתחה והשיקה את DOUBLE BOOST - סדרה חדשה של משקאות בוסט אישיים ומעוררים.
לנוחות מירבית, המשקה המרוכז נמצא בבקבוק קומפקטי במשקל 60 מ"ל.

המשקאות כוללים קפאין בכמות גבוהה (200 מ"ג ל-60 מ"ל משקה אישי), חומצות אמינו וויטמינים.
הבקבוקון הקומפקטי (60 מ"ל) ניתן לנשיאה בקלות ובנוחות בכל תיק או פאוץ', ללא צורך בקירור. 
המשקאות, המוצעים בטעמים האהובים על החיך הישראלי, הם ללא תוספת סוכר ובכל בקבוק פחות מ-10 קלוריות.

הקפאין, המצוי במשקאות ומאכלים שונים (קפה, תה, שוקולד ועוד), ידוע ומוכר שנים רבות כחומר מעורר המשפר עירנות, מרץ ופרודוקטיביות. משקאות דאבל בוסט פופולאריים מאוד באחרונה בארצות הברית ובעולם המערבי וכעת, ניתן להשיגם בישראל, בתוצרת כחול לבן.



יש להימנע משתייה לפני השינה או בשילוב עם מוצרים אחרים המכילים קפאין.

את הבוסט שלי אני אוהבת לשתות בבוקר אבל ניתן לשלב במהלך שעות היום שאתם זקוקים לאנרגיה.
באופן אישי אני אוהבת להכניס למקרר ולשתות אותו קר אבל כמובן שניתן לקחת בתיק אישי ולשתות במהלך היום.


מידע: 
כשר פרווה, מהדרין בהשגחת חוג חתם סופר, ובאישור הרבנות האזורית ערבה תיכונה.
מחיר: 9.90 ש"ח.
להשיג ברשתות הפארם, חנויות טבע, חדרי כושר, בתי מרקחת וחנויות נוחות.

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox