בשבילי מוצר ישראלי - אחוה



לאור התקופה האם אתם צורכים יותר מוצרים כחול לבן?
אני בעד לחזק את תעשיית המזון הישראלית וכמובן לא להתפשר על מוצרים איכותיים ומפנקים.
הפעם בחרתי להכין חלוה ביתית עם הטחינה המעולה של חברת "אחוה"
יעקב מלאך, יו"ר חברת "אחוה": "העדיפו מוצרי מזון ישראלים על פני מותגים מיובאים" וכעת החברה יוצאת בקמפיין פרסום הכולל שילוט חוצות לקידום מוצרים כחול-לבן המיוצרים בישראל.



אנחנו משתמשים בטחינה כתוספת למבחר ענק של מאכלים. על בטטה, פלאפל ביתי מפנק, ביצים וחצילים בשבת, חציל עם טחינה חובה! וגם להכנת חלוה ביתית מפנקת.



איך מכינים חלווה ביתית?
מצרכים:
כוס שקדים טחונים דק במרקם קמחי
כוס שומשום מלא טחון דק
כוס טחינה גולמית שומשום מלא
8 כפות סילאן
כפית תמצית וניל / כפית תמצית מי ורדים
ניתן להוסיף פיסטוקים קלופים / קשיו
לאוהבי מתוק רצוי לטעום לפני ההקפאה החלווה אינה מתוקה ניתן להוסיף מעט סוכר או סילאן / פירות יבשים



אופן ההכנה:
לערבב את כל המצרכים ( רצוי ידני ) ולהעביר לתבנית ולמקפיא.
ניתן גם להכין כדורי חלבה פשוט וקל כמו כדורי שוקולד
ניתן לשים מעל פירות יבשים ולצפות בציפויים שאתם אוהבים

בתאבון!!


מידע:
החברה מעלה פרסום חוצות, בנתיבי איילון ובצמתים מרכזיות ברחבי הארץ, בשילוט על גבי אוטובוסים ותחבורה ציבורית וכן פרסום ברשתות החברתיות, תחת הסלוגן "בשבילי מוצר ישראלי".
חברת "אחוה", בבעלות משפחת מלאך, נחשבת למובילת שוק הטחינה והחלוה בישראל. 


תשלובת המפעלים, הממוקמים באריאל, מעסיקים 265 עובדים, מייצרים מידי יממה 70 טון טחינה גולמית, 30 טון חלוה ו-25 טון מוצרי מאפה. לדברי יעקב מלאך, יו"ר חברת אחוה, "כל בני משרתים ושירתו בצבא בשרות משמעותי, מבחינתי אספקה לצבא ולשירות הבטחון זה קודש".
לדבריו, דווקא בתקופה מאתגרת זו, כשכל עם ישראל ומפעלי התעשייה מגויסים למאמץ המלחמתי, יש להעדיף מוצרים המיוצרים כאן על פני מותגים מיובאים.


בתוך כך מדווחת החברה, כי הדרישה המוגברת של מערכת הביטחון למזון מזין, בעל ערך תזונתית רב והמספק אנרגיה זמינה, הביאה לצריכה מוגברת למוצרי "אחוה".




מאז פרוץ המלחמה פועל המפעל, המתמחה בייצור מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, סביב השעון, וזאת במטרה לעמוד בביקושים העצומים של כלל מערכות הביטחון והבריאות. המוצר הבולט הוא החלוה במנות הקרב, הנארזת בקופסת שימורים וחטיף החלוה הקלאסי של המפעל. עוד בולטת היא הטחינה המעודנת המשווקת בבקבוק לחיץ, המתאימה לצריכה ישירות מאריזתה ומומלצת ע"י דיאטנים ותזונאים רבים. 



לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, "אנו גאים לייצר טחינה שורשית ארץ ישראלית ולהיות מפעל שמלווה את צה"ל ומערכת הביטחון בכל מלחמות ישראל, מתקופת הפלמ"ח, הלח"י והאצ"ל, מלחמת העצמאות ועד היום".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox