להפוך לסיפור הצלחה - אודליה אלכסנדרוביץ

קרדיט צילום יחסי ציבור

בביתה הקסום בהוד השרון פגשתי לראשונה את אודליה אלכסנדרוביץ. מלא, קסם והתרגשות עצומה סיפרה על ספרה השלישי "להפוך לסיפור הצלחה".
אין ספק שכולנו רוצים להצליח בחיים, אבל לא כולנו מוצאים את הדרך. לעיתים עולה מחשבה כי צריך אומץ או אולי זה סתם מזל. השאלה הנשאלת האם כל אחד יכול להצליח? והאם בעזרת ליווי נכון ניתן למצוא את הדרך הנכונה?

קרדיט צילום יחסי ציבור

מי זאת אודליה אלכסנדרוביץ?
יועצת ארגונית בכירה בהכשרתה, עוסקת בתחום האימון כבר מעל עשור. היא מרצה ומנחת סדנאות בארץ ובחו"ל. מאמנת אישית, עסקית, ומגשרת מוסמכת ומפתחת את שיטת "ארכיטקטורת חיים" המאמנת להצלחה.

בין לקוחותיה בנקים, חברות אשראי, חברות ביטוח, הייטק, פיקוד העורף ועוד.
היא מאמינה שיש ביכולתה לעזור לכל אחד למצוא את התשובות לשאלות ואת הדרך הנכונה להצלחה.
כעת, אודליה חולקת עם העולם את הטיפים שלמדה מתוך ניסיון עשיר ואמונה כי יש ברשותה את הכלים להצלחה.


בהשקה חגיגית הושקה ספרה השלישי של אודליה, "להפוך לסיפור הצלחה" הוא מדריך מעשי ואינטראקטיבי שיעזור לכם למצוא את הייעוד שלכם, לספר לכם במה אתם יכולים להצליח, להרוויח, ואיך תוכלו לעצב את סיפור ההצלחה האישי שלכם.
ספר זה מצטרף לספריה הראשונים של אלכסנדרוביץ:
אשריך וטוב לך – המדריך לאושר מאלף ועד ת
ו-להיות אני במיטבי – המדריך למציאת הייעוד – שגם תורגם לאנגלית והפך לרב מכר באמזון "To be me at my best".


הספר הינו מדריך מעשי לפי השיטה שפיתחה. באמצעות שאלון ייעודי שבנתה ניתן לאבחן איזה מין טיפוס אתם. ישנו פירוט צעד אחר צעד לגבי הגישה שאמורה להוביל את הקורא להצלחה שהוא מייחל לה.
ספר מעשי ומתנה נהדרת לחיים. 
כלומר ,מדובר בשיטה שלאחר ניתוח אישיות וסגנון חיים - עוזרת לכל אדם להבין את הייעוד שלו ואת הדרך הנכונה להגיע אליו, לא משנה באיזה תחום מדובר, ולחיות את החיים הטובים ביותר שהוא יכול.

במהלך האירוע, נערכה הרצאה של אלכסנדרוביץ שהציגה את עיקרי שיטת האימון ואף הזמינה את הקהל לקחת חלק פעיל ולמלא שאלון אינטראקטיבי בו כל אחד ואחת מהמשתתפים ענו על שאלות שעזרו להגדיר את ייעודו ולנסח את כללי ההצלחה שלו.
האורחים קיבלו מאודליה את הנוסחה הסודית של כל אדם להצלחה – מה שהעניק הצצה אל החיים שיכולים להיות לכל אחד מהם, אם רק יגדירו לעצמם יעדים נכונים לחיים.

אודליה מאמנת בשיטה ייחודית שהיא פיתחה בשם "ארכיטקטורת חיים", שמזכירה במהותה תהליך של בנייה והתחדשות בכך שמתחשבת בתנאי שטח, אופי, ייעודו של מבנה, הצרכים של השוהים במבנה, הרצונות, החלומות, היא מעצבת מבנה מקורי העונה על התנאים הסביבתיים, על הצרכים האישיים, המגבלות, התקציב ועדיין מאפשרת לנו בית העונה על דרישותינו, מאפיין את אישיותנו, מאפשר לנו נוחות ובטחון ואף פרקטי עבורנו.




אם עדיין תהיו זקוקים לעזרה , אודליה עורכת סדנאות מקצועיות, חוויתיות ואימונים אישיים.

מידע:
את ספריה של אלכסנדרוביץ ניתן למצוא ב: ליחצו כאן
להרשמה לסדנאות של אודליה ולאימונים אישיים יש לפנות ל: ליחצו כאן
קישור לאתר הבית: ליחצו כאן
פייסבוק: ליחצו כאן

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox