קבב עירקי מבית אמא בתבלון תבליני תבואות

מידי שנה לכבוד יום העצמאות ול"ג בעומר אנחנו קובעים בהרכב משפחתי / חברים וחוגגים עם מנגל או במילים אחרות על האש עם מבחר ענק של בשרים.
ואם יש קציצות קבב שכולם מחכים שבעלי יכין , קבב עם טעם של פעם בהכנה ביתית קלה והכי חשוב טעים אש!!!, אנחנו קוראים לזה קבבים בטעם של בית עירקי, כאשר בעלי למד מבית אימו.

המצרכים:
1 קילו בשר טחון
3 שיני שום ( ניתן גם 4 )
2 בצלים
1/2 צרור פטרוזיליה
1/2 כוס פירורי לחם
כפית אבקת סודה לשתיה מערבבים עם רבע כוס מים ( ניתן במקום מים מוגזים -סודה )
1/4 כוס שמן זית ( ניתן גם שמן רגיל )


תבלינים:
1/2 כפית כמון ( השתמשתי בתבלין אורגני של תבואות בעל ארומה נהדרת) 
1/2 כפית בהרט
1 כפית מלח
1 כפית פלפל שחור


אופן ההכנה
קוצצים את הפטרוזיליה והבצל, כותשים את השום ומערבבים את כל המצרכים יחד תוך לישה, חשוב מאוד ללוש טוב אחרת הקציצות עלולות להתפרק.
משמנים את הידיים ויוצרים צורת קציצה
מכניסים למקרר לשעתיים ( אנחנו מכינים מראש ומקפיאים לעת הצורך )
רצוי לצלות בטמפרטורה בינונית ( להבה בינונית ולא גבוהה זה נשרף מהר )
בתאבון!!!


על התבלינים:
חברת "תבואות" מציעה לתבל את הבשר, התוספות והקינוחים - עם תבלינים אורגניים ואיכותיים שיעשו את ההבדל. תבואות (משנת 2007) מתמחה במוצרי מזון טבעיים ואורגניים.
תבלינים אורגנים בעלי ארומה נהדרת, מוסיפים טעם מיוחד ותיבול משגע לכל מאכל!

התבלינים ותערובות התיבול של תבואות עשויים מ-100% תבלין, והם מיוצרים מחקלאות אורגנית, ללא גלוטן או תוספות. ליום העצמאות – ובכלל, מציעה החברה ליהנות מכמון אורגני, פלפל קאיין אורגני וקינמון אורגני שכל אחד מהם – לחוד, וגם ביחד – מוסיפים לכל מאכל הרבה טעם, ניחוח וייחוד.


התבלינים נהדרים לכל סוגי הבשר – בקר, עוף או כבש, דגים, טופו, לירקות וגבינות על האש (למשל חלומי), והם מצויינים גם בתוספות כמו תפוחי אדמה, אורז או קינואה, בקטניות כמו עדשים או חומוס ועוד. הכמון והפלפל קאיין ישתלבו מצויין גם בחטיפים מלוחים ואילו הקינמון, מתאים מאוד גם לקינוחים ולשתייה חמה. בסך הכל שלושה תבלינים, וכמה אפשרויות!


בסדרת התבלינים של תבואות: פלפל שחור גרוס אורגני, קינמון טחון אורגני, כמון טחון אורגני, כורכום טחון אורגני, ג'ינג'ר טחון אורגני, כוסברה טחונה אורגנית, קארי טחון אורגני, גאראם מסאלה טחון אורגני, פלפל לבן טחון אורגני, ראס אל חנות אורגני, אבקת שום אורגנית, אגוז מוסקט טחון אורגני, עלי דפנה אורגניים, ציפורן טחון אורגני, פלפל קאיין טחון אורגני ועוד.

להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox