rebar פותחת 20,000 סניפים ביתיים מהיום ניתן להזמין עד הבית!



rebar פותחת 20,000 סניפים ביתיים
מהיום אפשר להכין לבד את המשקאות האהובים של הרשת בלחיצת כפתור

הדייט השבוע שלי עם ילדיי היה ב re bar כל אחד יש לו את המשקה שלו הרגיל והאהוב . בעקבות הסגר 
רשת rebar משיקה את rebar@home - מיזם חדש המאפשר לכל אחת ואחד לחוות את החוויה שהרשת מציעה, בזמן ובמקום המתאימים להם.
הזמנו מארז של 5 כוסות ( ניתן גם יותר) וקבענו לדייט בסלון.

מהיום אפשר להזמין מארזים להכנה ביתית למשקאות, כך שכל אחד יוכל להכין לבד שייק במהירות, בנוחות, בפשטות, בטעם המדויק ובמרקם הנכון, כמו בסניפים של המותג האהוב. את המארזים ניתן להזמין באפליקציה ובאתר הרשת והם מגיעים בשליחות עד הכתובת המבוקשת, למחרת ההזמנה.



המארזים מגיעים בקופסא מעוצבת ומכילים קיטים קפואים של המשקאות האהובים והמוכרים כמו relax ,replay, super greenועוד. כל קיט מכיל את חומרי הגלם האיכותיים כמו פירות, אגוזים ורכיבי סופר, בדיוק במינון הנכון להכנת כוס משקה (בגודל M, כ-470 מ"ל), בתוספת "הרכיב הסודי"- היוגורט הייחודי של rebar, או מיץ תפוחים טבעי. המארזים זמינים בהרכב של 5, 7 ו-10 משקאות ומאפשרים בחירה בין משקאות קלאסיים, משקאות סופר פוד וחלבון או משקאות מגוונים לבחירת אישית.

אופן ההכנה פשוט ביותר: מוזגים את היוגורט או את מיץ התפוחים לקיט, מוסיפים 3 קוביות קרח ומערבבים בבלנדר עד לקבלת מרקם סמיך ועשיר.
בדיוק כמו בסניפי rebar, גם המשקאות במיזם החדש בעלי מגוון רחב של ערכים תזונתיים וכולם דלים בשומן ונתרן, מבוססים על פירות וירקות בשילוב חומרי גלם איכותיים, ללא תוספת סוכר וללא תוספות טעם, ריח או צבעי מאכל.

לדברי יעל בן נון, מנהלת שיווק rebar: "במחקרים שערכנו גילינו כי מתוך צרכני הקטגוריה שלנו, רק כ-30% מכינים שייקים בבית. החסמים העיקריים שלהם הם מורכבות ליקוט החומרים, סירבול וחוסר אחידות, שמביאים לתוצאה לא מספיק טובה. לעומת זאת הלקוח שלנו בסניף מכיר היטב את המשקה שלו. הוא מצפה לטעם, מרקם וטמפרטורה מדויקיים בכל פעם מחדש. את הציפיות האלה תרגמנו למוצר, שיביא את החוויה המוכרת מהסניף לתוך הבית, בצורה הכי פשוטה ונוחה. הסניפים הביתיים שכל אחד יכול לפתוח לעצמו כעת במטבח הפרטי יאפשרו פעילות כיפית לכל המשפחה, וזה מומלץ במיוחד בסגר הנוכחי".



מידע:
השירות זמין כרגע בת"א, ר"ג, גבעתיים, רמה"ש, רעננה, הוד השרון, כפר סבא, הרצליה, פ"ת, בני דרור, נתניה, אבן יהודה ועתיד להתרחב בקרוב לאזורים נוספים ברחבי הארץ. שעות הפעילות וסוג כשרות כל סניף מפורטים באתר rebar.co.il
המשלוח מגיע קפוא וניתן להכנה מיידית. הזמנות שמתקבלות כל יום עד השעה 20:00 יסופקו ביום למחרת. המשלוחים מגיעים בימים א'-ה' בין השעות 13:30-20:30.
מחירים: מארז 5 משקאות: 90 ₪, מארז 7 משקאות: 119 ₪ ומארז 10 משקאות: 150 ₪. מחיר משלוח: 15 ₪ (משלוח חינם בהזמנה מעל 150 ₪). הטבות מועדון הלקוחות של rebar חלות גם על הזמנות אלו וניתן לצבור ולממש בהן נקודות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox