סוהם - מצעים איכותיים מכותנה מצרית



ריח החג מתחיל להיות באויר, רוח ההתחדשות והרצון להרגיש חגיגי. מידי חג אני רגישה לחדש מצעים לכל בני המשפחה ואם כבר מצעים אז כאלו שיהיו איכותיים ומפנקים ביותר.
אם אתם מתלבטים לגבי מתנה לחג או מחפשים מצעים איכותיים, מפנקים ובהחלט שווים הכירו את סוהם.

האיכות ניכרת במגע, המצעים עבים יחסית ונעימים מאוד , הבד איכותי ביותר מהסוג הזה שתכבסו ותהנו.
חברת סוהם מוכרת בזכות ההבדים האיכותיים ביותר, במגוון סגנונות מהממים - מצעי סטן רכים ומלטפים, מצעי פֶּרְקָל פריכים ומאווררים. המצעים נקיים מחומרים מזיקים ובעלי תקן Oeko-Tex הבינ״ל המחמיר.

המצעים של סוהם עשויים מכותנה סרוקה מזן פימה, בצפיפות גבוהה במיוחד:
מצעי סאטן: עשויים מ-100% כותנה מזן פימה, בעלת סיבים ארוכים, צפיפות חוטים של 500 לאינץ', עם שמונה אופציות לצבעים ושש אופציות לגדלי מזרן, תוצרת ישראל. החל מ-299 שקלים לסט שלם.
מצעים באריגת פרקל: עשויים מ- 100% כותנה מזן פימה בעלת סיבים ארוכים, צפיפות 270 לאינץ', עם חמישה סגנונות וצבעים ושבע אופציות לגדלי מזרן, תוצרת ישראל. החל למ-219 שקלים לסט שלם.

לראשונה בישראל: מדיניות החלפות מהפכנית
כל המוצרים של סוהם מגיעים עם התחייבות לשביעות רצונכם - לכן אימצה החברה מדיניות החזרות שמאפשרת לצרכנים להיות בטוחים לגמרי ברכישתם. הלקוחות נהנים מתקופת ניסיון של 90 ימים בכל רכישה, ואם אינם מרוצים מהמוצר מכל סיבה שהיא, ייאספו שליחי חברה את המוצר ללא כל תשלום, והתשלום המלא תמורת רכישתם יוחזר, או שהמוצר יוחלף במוצר אחר.



מיוצרים בישראל
המצעים של סוהם מיוצרים במפעל הטקסטיל האחרון שנותר בישראל, ואשר שמו הולך לפניו בעולם כיצרן של מצעי יוקרה למותגי עלית.

ישיר לצרכן
בזכות מודל פעולה אינטרנטי יעיל והקירבה למפעל, סוהם יכולה להציע בישראל מצעים ברמה הגבוהה ביותר, כזו שהיתה עד עכשיו שמורה בעיקר לייצוא לארה״ב ואירופה, ובמחירים נוחים, המקבילים או אף נמוכים ממחירם של מצעים מאיכות נמוכה יותר, המיובאים מסין או הודו.

מצעים למזרנים עבים
בארץ הגובה המקובל לסדינים הוא 30 ס״מ, שמתאים למזרנים עד גובה 28 ס״מ.
סוהם מציעה אפשרות לרכישת מצעים בגובה 38 ס״מ, שמתאימים למזרנים עבים או למי שמשתמש בשכבת נוחות מעל המזרן.

מצעים במידה 140/190
הסטדנדרט לסדין זוגי בארץ הוא 160/200.

סוהם מציעה גם מצעים התפורים עבור מזרנים במידה 140/190, שהיא מידת המזרן הפופולרית ביותר בישראל.
סדין במידה הנכונה יושב יפה יותר על המזרן מאשר סדין גדול מדי וגם עולה פחות.

שאלות ותשובות אודות המצעים של SOHAM – סוהם:

מהי משמעותה של המילה "יד" בעולם הטקסטיל?
המונח הוא אולי לא מוכר, אבל הוא המשמעותי מכולם: המונח "יד" מתייחס לתחושה שנחווית כשנוגעים בבד בפעם הראשונה. כל הנתונים הטכניים וכל המומחיות הייחודית של היצרן מתכנסים למונח ערטילאי זה.

מה ההבדל בין סאטן לפרקל?
סאטן ופרקל הם סוגי אריגה שונים. פרקל היא אריגת שתי וערב קלאסית בצפיפות חוטים גבוהה יחסית.
מצעי פרקל מאווררים מאוד ומצטיינים בעמידות יוצאת דופן. התחושה במגע היא של פריכות קרירה, מצעים אלה מתאימים לאקלים הישראלי ובפרט לאנשים שנוטים להתחממות בלילה.

סאטן היא אריגה שבה החוט מושחל מעל לארבעה חוטים בכל פעם. אריגת הסאטן בעלת פני שטח רחבים ואחידים יותר, מה שמוסיף לבד רכות וברק טבעי. בזכות האריגה, ניתן גם להגיע לצפיפות חוטים גבוהה יותר מאשר באריגת פרקל, מה שמוסיף מאוד למגע המשי החלק של בדי סאטן.

מה החשיבות של צפיפות החוטים?
ככל שהחוטים שמשמים לאריגת הבד דקים יותר, כך צפיפות החוטים עולה, והמגע של הבד נהיה מעודן וחלק יותר. רק חוטים הנטווים מהכותנה המשובחת ביותר, בעלת סיבים ארוכים במיוחד, יכולים להגיע לצפיפות חוטים גבוהה. לכן, צפיפות החוטים מהווה אינדיקציה גם למגע הצפוי מהבד, וגם לאיכות הכותנה ממנו נטווה.

מהי כותנה מצרית, או כותנה מזן פימה?
כותנה מצרית היא כינוי שגור (אם כי מטעה) לכותנה מזן מיוחד בעל סיבים ארוכים במיוחד, הידוע גם ככותנה מזן פימה, כותנה ארוכת סיבים (extra-long staple ELS), ובארה״ב - סופימה.
זן תובעני זה של כותנה קשה ויקר לגידול (לכן מחירו לרוב כפול או יותר מכותנה רגילה), אך הוא נותן תמורה בדמות סיבים ארוכים ורכים במיוחד.

מקורו ביבשת אמריקה, שם טופח והושבח במשך עידנים, אך הוא זכה לכינוי ׳כותנה מצרית׳ לאחר שהובא למצרים לפני כמאתיים שנים, גודל שם בהצלחה רבה וייוצא לכל העולם.
בשונה מבדים מעודנים אחרים, בדים העשויים מכותנת פימה ניתנים לכביסה במכונה, וגם כמעט חסינים להיווצרות כדורי סיבים, שנוטים להופיע על פני בדי כותנה אחרים אחרי כ-10 כביסות.

בזכות הסיבים הארוכים, בבדי כותנת פימה לא נוצרת התכדררות סיבים זו, כך מצעים מכותנת פימה נהנים מאריכות ימים יוצאת דופן, בנוסף לרכות והברק הייחודי שלהם.
הסיבים הארוכים גם משפרים את זרימת האוויר ויוצרים סביבת שינה מאווררת ומוליכת לחות.

מהי כותנה סרוקה?

בדי כותנה עוברים תהליכי אשפרה רבים לפני שהם הופכים למצעים נעימים - אחד מהם הוא הסירוק. בתהליך זה מסרקים את סיבי הכותנה עם מסרקי ברזל על מנת להוציא פגמים או אי-אחידויות.

אז למה המצעים של סוהם כל כך נעימים?
כל המצעים של סוהם, ללא יוצא מהכלל, עשויים מכותנה סרוקה מזן פימה, בצפיפות גבוהה במיוחד.

מידע:
להשיג באתר סוהם: soham.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox