רשת טיב טעם תוזיל משמעותית מחירי 1,000 מוצרים הפופולאריים ביותר



רשת טיב טעם במהלך אסטרטגי:
תוזיל משמעותית מחירי 1,000 מוצרים הפופולאריים ביותר בקטגוריות הנמכרות ביותר: מוצרי מכולת, בשר, פירות וירקות, מוצרי טואלטיקה, חומרי ניקוי ועוד.



מהלך זה מקבל חיזוק נוסף ע"י שינוי מודל המועדון – לראשונה מועדון חברים חינם ללא דמי הצטרפות!

בהשקה חגיגית הצהיר מנכל ובעלי טיב טעם על הוזלה משמעותית של כ 1000 מוצרים. מיד הוספתי לסל 10 בקבוקי חמוציות במחיר 1+1 ונדהמתי מהמחירים השווים ביותר.




 חגי שלום: "המהלך בא לחזק את הכדאיות לקניות מקיפות ברשת ולא רק השלמות של המוצרים המיוחדים שמאפיינים את טיב טעם. מדיניות המחירים החדשה תיצמד למחירי שופרסל דיל, חברה ראויה ומובילה בשוק, וכל זאת ללא כל פגיעה באיכות, במגוון, בחוויה הקולינארית ובשרות המאפיינים את טיב טעם" 
רשת הסופרמרקטים טיב טעם מובילה מהלך אסטרטגי ארוך טווח להוזלת מחירים אגרסיבית, ומשיקה מועדון חברים חינם!

מדובר בהוזלה של למעלה מ 1,000 המוצרים הפופולאריים ביותר ברשת, המשתווים למחירי שופרסל דיל. ההוזלות יתקיימו בכל הקטגוריות הנמכרות ביותר בטיב טעם: מוצרי מכולת לרבות מחלקות הבשר, מכולת, משקאות קלים ומשקאות חריפים, שימורים, ירקות, עוגות ועוגיות, מוצרי התינוקות, מוצרי טואלטיקה, חומרי ניקיון ועוד.

חגי שלום מנכ"ל ובעלי קבוצת טיב טעם מסר: "המהלך בא לחזק את הכדאיות לקניות מקיפות ברשת ולא רק השלמות של המוצרים המיוחדים שמאפיינים את טיב טעם. מדיניות המחירים החדשה תיצמד למחירי שופרסל דיל, חברה ראויה ומובילה בשוק, וכל זאת ללא כל פגיעה באיכות, במגוון, בחוויה הקולינארית ובשרות המאפיינים את טיב טעם".

הוזלת המחירים כוללת את 19 סניפי טיב טעם (לא כולל את חנויות הסיטי) וכן באתר טיב טעם בקליק.
לדברי חגי שלום: "המהלך הינו ארוך טווח, מגוון ואינטנסיבי וכולל את כל חנויות הרשת, למעט החנויות הקטנות בתוך הערים - In the city., בהם אנו תחרותיים, איכותיים, מגוונים ועדיפים על המתחרים."
חיזוק המהלך מתבצע גם ע"י מספר שינויים משמעותיים במודל הפעלת מועדון החברים והנגשתו לכלל הקהל הרחב, בין היתר כרטיס מועדון חברים יינתן חינם וללא דמי הצטרפות.
החברים במועדון ייהנו ממבצעים בלעדיים, שיכללו קופונים, הנחות ,הטבות אישיות ועוד. ההנחות הכוללות שינתנו לחברי המועדון יעמדו על כ-100 מש"ח בשנה! כ-10% הנחה על הקניות.
מהלך הוזלת המחירים ילווה בקמפיין רחב, בהשקעה של 1.8 מיליון ₪, תחת הסלוגן: "הורדנו את המחירים של 1000 המוצרים המובילים למחירי שופרסל דיל". הקמפיין יעלה בכל ערוצי התקשרות המובילים: טלוויזיה, עיתונות, אתרי אינטרנט, שילוט חוצות ופעילות דיגיטל רחבה, כמו גם בערוצי מדיה הפונים לקהל מגזרי-רוסי.



דוגמא למוצרים שיוזלו: שניצל תירס 750 גרם טבעול. המחיר החדש: 22.70 ₪ במקום 34.90 ₪, ג'ייקובס קרוננג קפה נמס מיובש בהקפאה 300 גרם המחיר החדש: 24.90 ₪ במקום 28.00 ₪ , רביעיית טונה סטארקיסט בשמן/מים 4 *160 גרם המחיר: 22.90 ₪ במקום 24.90 ₪, שוקולית 500 גרם המחיר 11.90 ₪ במקום 13.90 ₪, נקניקיות עוף טירת צבי 1 ק"ג המחיר: 23.90 ₪ במקום 40.90 ₪, פריגת סחוט 2 ליטר המחיר: 22.90 ₪ במקום 29.90 ₪, גבינת פילדלפיה 175 גרם המחיר: 14.90 ₪ במקום 17.90 ₪, חומוס מסעדה צבר 700 גרם המחיר: 10.00 ₪ במקום 12.90 ₪, אקטימל תות מארז משפחתי המחיר: 29.90 ₪ במקום 32.30 ₪, ממרח לורפק 250 גרם המחיר: 16.90 ₪ במקום 18.90 ₪, גבינת סימפוניה שום שמיר 5% 200 גרם המחיר: 11.00 ₪ במקום 12.40 ₪, מטרנה אקסטרה קר שלב 1/ 2/ 3 700 גרם המחיר: 59.90 ₪ במקום 69.90 ₪, שמן זית כתית מעולה עץ הזית 750 מ"ל המחיר: 29.90 ₪ במקום 35.90 ₪, שמן קנולה/חמניות עץ הזית 1 ל' המחיר : 12.90 ₪ במקום 16.50 ₪, דגני פיטנס 375 גרם המחיר: 19.90 ₪ במקום 25.20 ₪, דבש טהור לחיץ 400 גרם-פרחי בר שטראוס המחיר: 23.90 ₪ במקום 28.50 ₪, אלפרו משקה סויה 1 ל' המחיר : 13.90 ₪ במקום 15.90 ₪ ועוד.



מידע:

מצ"ב סרטונים של הקמפיין:
קפה- https://youtu.be/uciU_Gqe-wM
מיונז- https://youtu.be/k4A5K0ziirc
אורז- https://youtu.be/AmmXXg7dp0g

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox