סיורי חקלאות וקטיף עצמי בלב מרכז הארץ במיוחד בחול המועד סוכות



סיורי חקלאות וקטיף עצמי בלב מרכז הארץ
במיוחד בחול המועד סוכות


רוצים שהילדים שלכם ירגישו קצת אדמה בידיים, ריח של שדות, ושיכירו מקרוב מי הוא החקלאי הישראלי?
חברת "ירק השדה" בשיתוף פעולה עם "משק קנטור" ברמת השרון יוצאים עם סדרת סיורי הדרכה חקלאית וקטיף עצמי בחול המועד סוכות במיוחד עבורם.

שיתוף פעולה ייחודי בין אלי כהן, חקלאי וותיק מאזור כרם שלום בעוטף עזה ושני בניו, גיא וניר, יחד עם רמי קנטור הבעלים של משק קנטור ברמת השרון, הוליד את אחד משווקי האיכרים שקיבל את הכינוי אי ירוק בעיר, המעניינים ביותר לתוצרת חקלאית מגוונת, טרייה, הישר מהשדה ללקוח, בלב השדות של רמת השרון.

מידי בוקר אלי כהן קוטף תוצרת חקלאית טרייה בעוטף עזה ומשנע אותה לרמת השרון למשק קנטור. התוצרת הטרייה נמכרת במחירים אטרקטיביים במיוחד, אשר אליה מגיעים אלפי אנשים מכל רחבי גוש דן והשרון. לאחרונה בעקבות הצלחת שוק האיכרים, משפחת כהן החליטה להרחיב את עסקיה והשיקה זה עתה אתר אינטרנט בשם "ירק השדה", המציע סחורה חקלאית מגוונת, אשר מגיעה עם משלוח ישירות עד בית הלקוח.

במטרה להחזיר לקהילה שפוקדת קבוע את המתחם החקלאי, החליטו אלי כהן ובניו, לעבד 100 דונם של אדמה מסביב למשק, במטרה לגדל בה גידולים מיוחדים, המיועדים לקטיף עצמי וסיורי הדרכה של חקלאות לכל בני המשפחה, במהלך חודשי השנה. כך תוכלו במהלך השנה, לתאם ולבוא עם הילדים לסיור וקטיף של מלפפונים, פלפלים, מלון, קישואים, דלעות ענקיות בעונה ולקראת חודשי ינואר- פברואר גם ניתן יהיה לקטוף פרחי כלניות ונוריות שיתפרסו על פני 5 דונם.

במיוחד לחול המועד סוכות הסיורים החקלאיים, הקטיף העצמי וביקור בשוק האיכרים של משק קנטור ברמת השרון, יתקיימו בימי: רביעי 16/10, חמישי 17/10 בין השעות 13:00-18:00 וביום שישי 18/10 בין 9:00-13:00. בתוכנית בחול המועד קטיף פלפלים מ-7 סוגים בעלות של 20 ₪ בלבד לאדם ובתמורה מקבלים סלסלת פלפלים ססגונית, קטיף מלון בעלות של 5 ₪ למלון (המחיר הסופי יקבע לפי כמות יחידות המלון שיקטפו הילדים), וגם תוכלו לסייר בין הערוגות בחממות של "ירק השדה".

יש להירשם מראש בטלפון 050-8134444
כתובת – משק קנטור רמת השרון (שימו בוייז) ימים: רביעי 16/10, חמישי 17/10 בין השעות 13:00-18:00 וביום שישי 18/10 בין 9:00-13:00.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox