קניון עופר סירקין בפ"ת גאה להשיק את הדוכן המחודש של קב' העסקים "שכולו טוב"



קניון עופר סירקין בפ"ת גאה להשיק את הדוכן המחודש של קב' העסקים "שכולו טוב" – TNX לכבוד החג ומוביל בהיקפי הפדיון של הדוכן בקרב 55 נקודות מכירה ברחבי הארץ

קבוצת העסקים החברתית "שכולו טוב", בעלת המודל הייחודי, המשלב אנשים המתמודדים עם אתגריים נפשיים בקהילה ובשוק החופשי, פותחת בימים אלו דוכן מחודש בקניון עופר סירקין בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר.
הדוכן המחודש יפתח במקומו הקודם, בקומה הראשונה בקניון, תחת השם: TNX – "פשוט להגיד תודה" ויציע מתנות ומארזי שי מיוחדים, דרך הבאת שי סנטימנטלי, בעבודת יד, עם ערך חברתי ובעלות של 10 ₪ עד 30 ₪ בלבד.

הדוכן המחודש תחת המיתוג TNX יכלול מגוון רחב של מתנות, כמו: מארזי שוקולד במגוון טעמים, עציצי בטון, נרות מעוצבים, מחברות ממותגות ועוד ועוד.

לדברי אילנית גריוביץ- ברגר, מנכ"לית קניון עופר סירקין פ"ת: "זוהי זכות עבורנו להשיק מחדש בקניון סירקין דוכן של "שכולו טוב". אנו תומכים במודל הייחודי פורץ הדרך של מיזם חברתי זה ומאמינים בשינוי משמעותי ביחס של החברה לבעלי מוגבלויות ואנשים המתמודדים עם אתגרים נפשיים. אני מאמינה כי קהל לקוחותינו ימשיך לרכוש את המוצרים המיוחדים המוצעים בדוכן.
חשוב להדגיש כי פדיונות הדוכן הם הגבוהים ביותר בקניון סירקין מתוך 55 נקודות מכירה הפזורות ברחבי הארץ וזוהי בהחלט גאווה גדולה שלנו. אנחנו נמשיך לתמוך ולסייע לעמותה בכל דרך שנוכל.

TNX מציעה הזדמנות לפרגן לא רק בחגים או באירועים מיוחדים אלא ביום יום לכל מי שנמצא מסביבנו: אם זו המורה, עוזרת בית, סייעת בגן ילדים, פקידת קבלה, השכנה דלת ממול וכמובן ליקרים לנו. כל זאת כדי לאמץ חלק מדרך חיים ולצאת בקריאה של "לפרגן, לפרגן, לפרגן". פרט לכך, זו גם הזדמנות לסייע לאנשים המתמודדים עם אתגריים נפשיים הפועלים בדוכני המכירה כחלק משיקום תעסוקתי לעבור תהליך יעיל עד לשילובם בשוק העבודה ולחוש תחושה של שייכות, הערכה עצמית ובעלת משמעות .

רשת היזמים החברתיים "שכולו טוב" זכתה בפרס בינלאומי אודות למודל ייחודי פורץ דרך, המצליח לשלב באחוזי הצלחה ניכרים את האנשים המתמודדים עם אתגריים נפשיים בקהילה ולשלבם בשוק החופשי. כיום משלחות, ארגונים ומדינות מרחבי העולם, מגיעות הנה לישראל ללמוד ולהטמיע את המודל וחלקם אף יוצרות שיתופי פעולה אסטרטגיים עם "שכולו טוב". כך הופך המודל הישראלי לבשורה של ממש ברחבי העולם, וליצירת שינוי משמעותי ביחס של החברה לבעלי מוגבלות בכלל לאנשים המתמודדים עם אתגריים נפשיים בפרט.

קניון עופר סירקין, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד הקניונים המובילים בפ"ת. הקניון מתפרס על פני 3 קומות מסחר, אשר בהן כ-80 חנויות. בקניון רשתות ומותגים מובילים, ביניהם: Be, שופרסל דיל, קסטרו, פוקס, פוקס הום, קמדן אנד שוז, קרביץ, בודי שופ, לורד קיטש, מגנוליה, גראס, בודי שופ, כיתן, ללין, אירוקה, זיפ, גולברי, גלי, דונה ויקטוריה, ניין ווסט, דלתא, הודיס, טופ-טן, צומת ספרים, סקארה, גולברי, לידר, תמנון ועוד.

קרדיט צילום: אסף לוי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox