יום רביעי, 15 בינואר 2025

מבוסס על סיפור אמיתי: "אורשינא – ובחרתי בחיים"



התכוננו להתאהב ולהיכנס לתוך מסע. סיפור אוטוביוגרפי שמתאר את חוויותיה של אנאבל סמואל, שהיא בעצמה עברה טראומה קשה ונאבקה עם התמכרות ותחושות של ייאוש. בספר, היא מציגה את הדרך שלה להתמודד עם המאבקים האישיים, למצוא משמעות חדשה ולהתמקד בחיים. הספר מציע מסר של תקווה ושיקום, תוך שהיא משתפת את הקוראים במסע האישי שלה.


תוכן:

החיפוש הממושך אחרי אהבה וסמל התקווה פוגשים את הנחישות להתמודד מול אתגרי החיים ומפגישים באופן מפתיע ובלתי צפוי את בועז וטלי – שני עולמות שונים ודומים. 

זה סיפור מעורר השראה על תעצומות נפש וכוחות פנימיים ועל הבחירה של לב אמיץ למות ולהיוולד מחדש בתדר אורשינא – ציפור האש, שמעלה כל פעם מחדש את כוח הרצון, את האמונה ואת היכולת להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי.

בועז: "היא מלטפת בעדינות את העורף שלי ומצמררת אותי, החיבוק שלה גורם לי להרגיש משהו שמעולם לא הרגשתי בעבר. יש לה חיבוק אימהי כזה, אוהב, רך וחזק. יש לי תחושה מוזרה ונעימה באותה נשימה, זה כמו להיות עטוף באיזושהי שכבת הגנה מחממת ומרגיעה.
והשקט שבה, פתאום אני מבין שהוא ממלא אותי, ממלא את המקומות הריקים שתמיד היו שם. זו תחושה מבלבלת. מצד אחד זו התרגשות של משהו חדש וטוב, ומצד שני זה כיווץ כואב וחזק בבטן, כאילו מישהו הכניס לי לשם אגרוף. מה שבטוח, זה שאני יודע שאני רוצה אותה."

טלי: "אני מרגישה מבולבלת, ומטריף אותי שאני לא באמת יודעת מה אני רוצה. בזמן שאני מתלבשת, אני חושבת על כל מה שבועז סיפר לי, על עצמו, על הילדות עם סבא שלו ועל אימא שלא תפקדה. משהו בו ובסיפור החיים שלו פתח לי את הלב וגרם לי לרצות לחבק אותו. כאב לי עמוק בפנים, לחשוב על אותו ילד קטן שמאוד מזכיר לי באיזשהו מקום את הילדה שאני הייתי. מסתבר שיש ללב דלתות נסתרות. הייתי בטוחה שנעלתי אותו, שהצפנתי אותו כך שאיש לא יוכל למצוא את המפתח ואולי גם לא אני.


על הרקע לכתיבתו היא מספרת: "הספר מתאר את חלקו הראשון של תחילת מסע ההתעוררות שלי, מזכיר לי מאיפה באתי והיכן אני היום במסע ההארה.
 "אומנם התהליך הוא אינסופי אבל יחד עם זאת זה הרגע שבו אני בוחרת לשנייה לעצור ולהודות על הרגע הזה: על נפלאות קסם כוחות הבריאה, ההתפתחות, על מי שאני ולבטא את הקול שלי לעולם, את הצליל הייחודי כמו שקיים בכל אחד ואחד שבנו, אם רק נעז להקשיב, ללמוד לשנות, להשתנות ובעיקר- להאמין שהכל אפשרי בחיבור לחוכמת הלב ולטוהר הרוח שאנו."

לדבריה: "ספרים הם דלת הכניסה שלי לעולמות הרגש, הדמיון, הריפוי, מטאפיזיקה, פילוסופיה, עולמות הרוח והחיבור לחומר. לכן היה לי ברור שאביא את הסיפור שלי באמצעות ספר ( חלקו הראשון של הסיפור ) ." על שיטת הטיפול המיוחדת היא אומרת כי "זו זכות גדולה עבורי לפגוש אנשים, לשוחח עמם ולנגן עבורם. להעביר סשן ריפוי באמצעות תדרי הצלילים שמשפיעים על הרחבת האור והתודעה באמצעות כלי נגינה שמאניים מגוונים ומיוחדים."

המסר הוא אדם גם במצבים קשים , יכול לבחור להתעלות על עצמו ולהאבק מול האתגרים שמציבים בפניו החיים.  הספר מדגיש את חשיבות הבחירה בחיים , גם שיש תחושה של ייאוש, ואת הכוח  שמציאות משמעות ושאיפה לתמורה חיובית. סיפור על חוסן נפשי אישי וצורך לתמוך בעצמך ובאחרים ולהמציא את עצמך למרות הכל מחדש.

מידע: 
המחברת, אנאבל סמואל, היא מטפלת רגשית-תודעתית ואנרגטית באמצעות דמיון מודרך ותדרי קול, מתקשרת את חוכמת הלב הגבוה, פסיכותראפיסטית קוגנטיבית התנהגותית. 
בנוסף, היא מומחית במערכות יחסים נרקסיסטיות )לא רק בזוגיות, קשרים נוספים(, מטפלת רגשית תודעתית לשינוי וטראנספורמציה- להרמוניה, שלווה פנימית ובריאת מציאות מטיבה.

חברת "אחוה" משווקת לרגל החורף חלוה סנדוויץ' פרמיום - חורף חם ומפנק עם אחוה



איך אתם אוהבים לאכול את החלוה? כחטיף מתוק או על לחם? זוכרת כילדה שאמי היתה קונה גוש ענק של חלוה והיינו מתפנקים עליו כל בני המשפחה, לצד כוס תה חם .
חברת אחוה משווקת לרגל החורף חלוה סנדוויץ פרמיום - שכבות חלוה בטעם וניל ושוקו, עם שכבת נוגט עשירה ומפנקת, מוצר חורפי קלאסי המיוצר מדי חורף במפעלי אחוה כבר למעלה מ - 50 שנה .
נמכרת במגשיות במשקל במעדניות של רשתות המזון והחנויות הנבחרות



חלוה אחוה נחשבת לחלוה הנמכרת ביותר בישראל. החברה הנה מובילת הקטגוריה ומחזיקה בנתח שוק כספי של מעל ל- 55%, הובלה עליה היא שומרת לאורך שנים ארוכות.

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, מדובר במוצר חורפי קלאסי, המיוצר במפעלי אחוה כבר למעלה מ - 50 שנים מידי חורף. "באמצעות שותפים כמו דין שיווק אנו מוכרים את החלוה היוקרתית שלנו במעדניות של מרבית רשתות המזון ובנקודות מכירה רבות ברחבי הארץ".



כשר פרווה בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן (נקבע על ידי רשתות המזון): כ- 5-7 ₪ ל-100 גרם.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות הנבחרות ברחבי הארץ.

"פרימור" משווקת לרגל החורף מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C



לרגל החורף פרימור משווקת מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C. על מנת לעבור את החורף בבריאות שלמה – הוסיפו לתזונה היומית שלכם כוס מיץ.
אצלנו בבית בעיקר אוהבים את עוגת התפוזים המפורסמת שלי ואנחנו חובבי פרימור כל השנה. 

החורף הגיע ואיתו גם מחלות החורף האופייניות, משפעת ועד דלקות גרון, בילדים ומבוגרים כאחד. דווקא בימים אלה, חשוב לספק לגוף את הרכיבים שיסייעו לו להתמודד עם השינויים. אנחנו מדברים כמובן על וויטמין C, הרכיב התזונתי שמסייע לפי מומחים לתפקוד מערכת החיסון, מסייע בהגנה של הגוף מפני וירוסים ופולשים, משפר את ספיגתם של מינרלים בגוף כמו ברזל, סידן ואבץ, משפר את בריאות הלב וכלי הדם ועוד המון.



לדברי ד"ר עומר גלעדי, הרבליסטית קלינית ומטפלת פרא-רפואית, בחודשי החורף הקרים, בטמפרטורה נוחה להתרבות של חיידקים ווירוסים בחדרים שונים (כמו המשרד, הכיתה בבית הספר וכו'), שהם מחוממים ופחות מאווררים, אנחנו זקוקים לכל העזרה שאנחנו יכולים לקבל – וזה בדיוק הזמן לשלוף את מלך נוגדי החמצון, הוויטמין שמספק למערכת החיסון שלנו כוחות על, האביר המגן על בריאות הלב וכלי הדם, הרכיב התזונתי שקל כל כך לצרוך אותו – וחשוב לשלב אותו בתזונה היומית. על פי ארגון הבריאות העולמי, ההמלצה היומית לוויטמין C עבור אדם מבוגר עומדת על כ- 45 מ"ג. על מנת להבטיח שהגוף שלכם מצויד בכל הנדרש לו על מנת לעבור את החורף בבריאות שלמה – הוסיפו לתזונה היומית שלכם כוס מיץ פרי טבעי ועתיר ברכיבים תזונתיים.



"פרימור", מותג המיצים הסחוטים הטבעיים הנמכר ביותר בישראל, מציגה מגוון רחב של מיצים איכותיים המתאימים למגמה הגוברת בצריכת רכיבים טבעיים ומזינים וביניהם מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13 – 15 ₪ לבקבוק 1 ליטר.
כשרות מהדרין של חוג חתם סופר פ"ת והרבנות נחל שורק.
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ והחנויות המתמחות.


יום שבת, 4 בינואר 2025

מותג BREEZE לבריחת שתן - ליותר שעות של שקט.



סובלים מבריחת שתן? לא נעים אבל לא צריך להתבייש. מותג מוצרי הספיגה לבריחת שתן Breeze גאה להתרחב ולהשיק את סדרת Classic Breeze תחתונים סופגים לבריחת שתן לנוחות יומיומית.

הסדרה נותנת מענה אפקטיבי וממוקד לנשים וגברים למצבים של בריחת שתן בינונית עקב אי שליטה בסוגרים
הסדרה מצטרפת לסדרת תחתוני Breeze Overnight המצליחה והצומחת ביותר בקטגוריה.

בריחת שתן הינה תופעה שכיחה בקרב נשים וגברים ועלולה להופיע מסיבות שונות ובהן חולשה בשרירי רצפת אגן, מחלות ותרופות שונות, היריון ולידה, השמנת יתר ועוד. 
פתרונות ספיגה מותאמים ואיכותיים מאפשרים להמשיך בשגרה ולא להימנע מפעילויות שאוהבים ובכך מסייעים לשיפור משמעותי באיכות החיים.

מותג מוצרי הספיגה לבריחת שתן Breeze, מרחיב את ליין המוצרים ומשיק תחתונים סופגים לבריחת שתן ברמה בינונית עקב אי שליטה בסוגרים.

סדרת Breeze Classic תחתונים לספיגת שתן המיועדים לנשים וגברים פעילים לחלוטין הסובלים מבריחת שתן בינונית עקב אי שליטה בסוגרים. 
תחתוני Breeze Classic לנוחות יומיומית, בעלי יתרונות רבים: דופן כפולה להגנה מנזילות, רמת ספיגה גבוהה במיוחד, גזרה גבוהה לנוחות והגנה מירבית, אלסטיים להתאמה למבנה הגוף, דיסקרטיים ושקטים במיוחד, מגע רך ובד נושם לתחושה אוורירית ואינם מכילים לטקס.



לדברי יעל ורד אביטוב, מנהלת שיווק Breeze :"מוצרי סדרת Breeze Classic מעניקים פתרון מדויק ואפקטיבי לבעיית בריחת שתן בינונית ומשלבים נוחות, דיסקרטיות ודאגה אמיתית לאיכות החיים של הסובלים מהתופעה.
 מוצרי הסדרה החדשה, כמו כל מוצרי Breeze, משלבים יכולת ספיגה גבוהה במיוחד ונועדו להעניק תחושת ביטחון מקסימלית מבלי להתפשר על דיסקרטיות ואיכות ומאפשרים למשתמשים במוצרינו שמירה על אורח חיים פעיל, רגיל לחלוטין עם יותר שעות של שקט."

נילי פורר רבינוביץ, מנכ"לית ניאופרם מוצרי צריכה מוסיפה: "השקנו את בריז לפני 3 וחצי שנים, במטרה לבסס את החזון שלנו בחברה, גם עבור האוכלוסייה הסובלת מבעיה זאת- שיפור איכות החיים בישראל. השקענו את מיטב מאמצי המחקר והפיתוח בסדרות שבשוק על מנת לאפשר לסובלים מהבעיה פתרון אולטימטיבי. 
אנחנו מסופקים מאוד שהצלחנו במשימתנו, גאים בצמיחה האדירה של המותג ושמחים לראות שתחתוני בריז התברגו כמותג מספר 2 בקטגוריה**. גם עבור השקה זו נעשה תהליך פיתוח ארוך ומדויק על מנת להציע לצרכנים שלנו הסובלים מבריחת שתן ברמה בינונית את הפתרון הטוב ביותר. הרחבת המותג היא עוד סנונית באסטרטגיית הצמיחה שלנו בבריז בפרט ובסגמט הספיגה למבוגרים בכלל".

תחתוני הספיגה Breeze Classic מצטרפים למבחר המוצרים הקיימים ביניהם תחבושות ותחתוני ספיגה לבריחת שתן ומוצעים במגוון מידות וברמות ספיגה שונות.

תחתוני ספיגה Breeze Classic מוצעים ב- 3 מידות: M,L,XL ובמחיר של 74.90 שקלים לאריזה הכוללת 14 יחידות.

ניתן להשיג במגוון רחב של נקודות מכירה ברחבי הארץ: רשתות שיווק, רשתות פארם, בתי מרקחת, חנויות מתמחות למוצרי ספיגה, אתר המותג ועוד.

המותג Breeze הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC).
* על פי נתוני סטורנקסט 2024 למול 2023
** על פי נתוני סטורנקסט 2024 למול 2023