יום שלישי, 27 בנובמבר 2018

חברת "שמרית" מגישה לרגל חנוכה: סופגניות צבעוניות


סופגניות צבעוניות שמרית רוחב צילום חן שוקרון

חוגגים חנוכה עם שמרית 
חברת "שמרית" מגישה לרגל חנוכה: 
סופגניות צבעוניות 

לרגל חנוכה, מגישה חברת שמרית, יצרנית מוצרי האפייה המובילה בישראל, מתכון לסופגניות צבעוניות ביתיות בשלל ציפויים וקישוטים צבעוניים, שיהפכו את שולחן החג לחגיגי ושמח במיוחד. הסופגניות במילוי ריבה ובשימוש נטורינה של שמרית, על בסיס שמן קוקוס, תחליף מרגרינה איכותי עשיר לאפייה מנצחת. חג שמח! 


מצרכים (לכ- 20 מיני-סופגניות) 

לבצק: 
1 חבילת קמח (1 ק"ג) 
1 שמרים טריים שמרית (50 גר') 
1 כפית מלח 
1/2 כוס סוכר (100 גרם) 
1 כפית גרידת לימון 
1 ביצה 
75 גרם נטורינה נטורינה קוקוס "שמרית" רכה 
1 וחצי כוסות חלב פושר (360 מ"ל ניתן להחליף במים) 

למילוי: 400 גרם ריבת תות/פטל 
ציפויים על פי הוראות ההכנה 

אופן ההכנה: 
בקערת מערבל עם וו לישה מערבלים קלות את כל החומרים, פרט לנטורינה והחלב, במהירות איטית. מוסיפים בהדרגה את הנטורינה והחלב ולשים במהירות בינונית כ-8 דקות עד לקבלת בצק אחיד ורך. 
משמנים את הבצק מכל צדדיו, עוטפים בניילון נצמד ומשהים לתפיחה עד הכפלת נפח כשעה עד שעה וחצי. יוצרים מהבצק 20 כדורים חלקים בקוטר 4 ס"מ, מניחים כל כדור על ריבוע נייר אפייה גזור לריבועים, מכסים ומתפיחים עד הכפלת נפח. 
מחממים 1 ליטר שמן בסיר רחב ועמוק לטמפ' של 170 מעלות (השמן חם דיו כאשר מכניסים כף מעץ ומופיעות בועיות סביב הכף). מטגנים כל כדור כ 2-3 דקות מכל צד עד לקבלת גוון זהוב. (מעבירים את הבצק בעזרת הנייר לשמן). 
למלא בריבה ולבזוק אבקת סוכר. להחדרת המלית בקלות, מעבירים את הריבה שהיא מהולה במעט מים לבקבוק לחיץ. חותכים את הפיה באלכסון להחדרה קלה.
טורינה קוקוס שמרית צילום טופ טאץ


הכנת הציפויים: 
לציפוי שוקולד מביאים לרתיחה 100 מ"ל שמנת מתוקה, יוצקים לקערה עם 200 גרם שוקולד שבור לקוביות ומערבבים. ניתן להשתמש בשוקולד לבן, חלב או מריר מצננים מעט וטובלים. 
לציפוי בצבעים: מחממים במיקרו את הפירות עד לריכוך (כחצי דקה), מניחים במסננת מעל הציפוי הלבן (סעיף 1) ומועכים בעזרת מזלג לתוך הציפוי הלבן. ניתן להשתמש בתותים או אוכמניות קפואות.

לציפויים נוספים: מחממים קלות במיקרוגל אחד מהממרחים: ממרח חלבה, שוקולד, לוטוס מצננים מעט וטובלים כל חלק עליון של הסופגנייה בציפוי ומניחים בצלחת. ניתן לעטר במגוון אופציות: קוקוס טחון, קוקוס קלוי, שקדים, אגוזים, שברי קורנפלקס, תותים, עוגיות/ שוקולד קצוץ ועוד.

יום שני, 26 בנובמבר 2018

מתוק ..מתוק...ו..חריף!! חדש SKITTLES SWEET HEAT


 

SKITTLES SWEET HEAT
מותג הסוכריות האהוב Skittles גאה להשיק טעם חדש, מפתיע ו.. חריף!


הנסיך הקטן קפץ כי ראה סוכריות ועוד לא הספקתי לומר מילה הוא אמר יאאא טעים ..ואז באה ההפתעה מים מים מהר ...כן כן זה טוויסט בעלילה והחריף בסוף.
אם אתם אנשים של מתוק וגם של חריף אז הסוכריות האלו במיוחד עבורכם!
מותג הסוכריות Skittles משיק לקראת חנוכה מהדורה מיוחדת של הסוכריות בטעם חדש ומפתיע - SWEET HEAT.

הטעם החדש משלב את טעם הפירות המוכר של המותג בתוספת טוויסט מתובל אשר מעניק חוויה מעוררת חושים. סקיטלס SWEET HEAT זכה להצלחה גדולה ברחבי העולם ועכשיו גם הצרכן הישראלי יוכל ליהנות מהטעם הייחודי של הסוכריות האהובות.



הטעם החדש יגיע אריזת 38 גר' לצריכה אישית שתימכר במחיר מבצע מיוחד של 5 יחידות ב-10 שקלים – מחיר מומלץ לצרכן

משיווק מרס ישראל נמסר כי Skittles ממשיך לחדש ולהביא לצרכן הישראלי טעמים מפתיעים אשר מצטרפים לפעילויות רחבות בהן אנו נוגעים בקהל היעד ויוצרים חיבור אמיתי למותג האהוב.
מותג הסוכריות Skittles הנו מותג בעל הצלחה עולמית המציע סוכריות לעיסות בטעמי פירות, רכות ועסיסיות מבפנים, צבעוניות וקראנצ'יות מבחוץ.

החריפות קלילה וטעימה ואינה כלל מוגזמת, שילוב הטעמים מושלם!

יום שני, 19 בנובמבר 2018

מערכות התרעה למניעת תאונות מבית SDS בכנס פסגת הרכב 2018 ב- 21 בנובמבר 2018 באירפורט סיטי

האם מדינת ישראל מוכנה לרכב האוטונומי ולרכבים שיתופיים? מה יעלה בגורלם של יבואניות הרכב וחברות הליסינג? האם מצלמות המהירות הכרחיות ובאמת תורמות לבטיחות בדרכים ומהן הפתרונות לצמצום הקטל בכבישים?
ועידת פסגת הרכב 2018, יוצאת לדרכה זו השנה השביעית, במעמד שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ ותעסוק ביזמות וטכנולוגיות עתידיות: עולם הרכב לקראת 2025, חדשנות, תחזיות ומגמות בענף

פסגת הרכב 2018, המתקיימת זו השנה השביעית ברציפות, ב- 21 בנובמבר במרכז הכנסים אווניו, באירפורט סיטי, תארח מאות משתתפים מענף הרכב הצפויים להגיע לוועידה, ביניהם: יבואני רכב, חברות ליסינג, חברות טכנולוגיה, סטארטאפים, משרדי ממשלה, מנהלי צי רכב, קציני בטיחות, בעלי מוסכים ,עמותות ועוד. הכנס ביוזמת והפקת חברת מידע כנסים ובהנחייתו של אלי אילדיס, מגיש חדשות הספורט.

בין הנושאים אשר ידונו בוועידה: מבט אל עתיד עולם הרכב לקראת 2025, חדשנות ותחזיות בעולם הרכב, תחבורה חכמה ומוכנות המדינה לעידן הרכב המקושר, האוטונומי, החשמלי והשיתופי. במקביל, יתקיים פאנל בנושא מצלמות המהירות- מחדל הקליטה ומידת תרומתה לבטיחות. בוועידה יועלו נושאים חשובים כדוגמת בטיחות בדרכים, איכות סביבה, הצרכן הדיגיטלי והמוסך, רגולציה וטרנספורמציה בעידן החדש של המוסכים. בין השאר ידונו אף בתחומי מיסוי בענף הרכב ובהוצאות הרכב, שווי שימוש, התקן תדלוק אוניברסלי ותחליפי דלקים והשפעתו על ענף הרכב. כמו כן, הצצה אל העתיד, הערכות למכירת רכב בעשור הבא ועוד... בתום הוועידה , יערך טקס בחירת רכב השנה של iCar לשנת 2018 וההכרזה על הזוכים בתואר הנכסף.

בין המציגים בוועידה : משרד התחבורה, אקסיומה, מובילאיי, קבוצת מאיר, כלמוביל, לוי יצחק, קל אוטו, AWACS אשר תשיק לראשונה בכנס את צג המערכת החדש למערכת CM107 המונע סנוור קרני שמש, גלגלים, Car2go,איתוראן, autotalks ,איגוד יבואני הרכב, ארגון ישראלי להשכרת רכב וליסינג, משרד עו"ד שיבולת, Gett, טרפילוג, הרשות לבטיחות בדרכים, אור ירוק, איגוד המוסכים, איגוד השמאים, אקומושיין, עיריית תל אביב, משרד איכות הסביבה, ספין פריים טכנולוגיות, iCar , עו"ד עומרי ארגמן, עו"ד תומר גונן, ארגון מנהלי התחבורה, UMI , גרינאל, טביב, Eyesight, איגוד אנרגיות ירוקות, Bosch ועוד.

תומר ישראלי, מנכ"ל מידע כנסים, מסר
: "אנו גאים להפיק זו השנה השביעית את הוועידה אשר ביססה מעמדה בתעשייה והמאגדת בתוכה עולמות תוכן מגוונים ונציגות של מיטב החברות, לדיון מעמיק בנושאים בוערים העומדים בראש סדר היום הציבורי. השנה בחרנו לגעת בסוגיות המחייבות פתרון מיידי כדוגמת האופניים החשמליים, מצלמות מהירות ובטיחות בדרכים. זאת לצד נושאים המעודדים יזמות וטכנולוגיות עתידיות, חדשנות, תחזיות ומוכנות מדינתנו לתחבורה חכמה ולעידן הרכב המקושר".

אורית טנא, מנהלת ועידת פסגת הרכב, הוסיפה " ועידה אסטרטגית זו מאגדת את כלל הסקטורים הציבורי והעסקי בענף, לדיון מעמיק ולעיתים נוקב, במטרה להציף את המכשולים הקיימים בשטח ולאפשר במה להענקת רעיונות ופתרונות ייעודיים. אנו שמחים כי משנה לשנה קיים גידול בהיקף הוועידה ובשפע התכנים אשר נועדו להקיף את שלל הנושאים המעסיקים את כלל הציבור ואת מקבלי ההחלטות במדינת ישראל".

למידע אודות הוועידה ולהרשמה: https://www.meda-conferences.com/convention/vehicle-summit/

אודות מידע כנסים:
מידע כנסים הינה החברה המובילה בארץ לייזום כנסים מקצועיים. החברה הוקמה בשנת 2008 על ידי צוות איכותי ועתיר ניסיון, ובמסגרת פעילותה יוזמת, מפיקה ומתמחה בעריכת כנסים מובילים בתחומים רבים ומגוונים – מניהול, שיווק, הייטק, תשתיות, נדל"ן ומשאבי אנוש, ועד למסעדנות, רכב ובטיחות בדרכים.

החברה יוזמת ומנהלת כ-30-40 כנסים בשנה. בכל כנס משתתפים 500-1,500 בכירים ואנשי מקצוע (כ-20,000 משתתפים בכנסים בשנה סה"כ)..

מידע כנסים מעסיקה צוותים של מנהלי כנסים מומחים בתחומם, אשר ביחד עם ועדות היגוי מקצועיות מייצרים כנסים איכותיים, מקוריים ובעלי תרומה משמעותית לענפים שונים בקהילה העסקית.

יום שבת, 17 בנובמבר 2018

מרס ישראל יוצאת בפעילות למותג אורביט לקראת חנוכה ומעניקה חופשה של 8 ימים ביוון עם רכב צמוד!


אוטוטו יוון
"ברכב לועסים מסטיק אורביט"
מרס ישראל יוצאת בפעילות למותג אורביט לקראת חנוכה ומעניקה חופשה של 8 ימים ביוון עם רכב צמוד!

האם ידעתם שלעיסת מסטיק בזמן הנהיגה תורמת להגברת הערנות והריכוז?

מרס ישראל יוצאת בפעילויות לחיזוק מותג הדגל שלה - אורביט לקראת חנוכה, שתציע לצרכנים את ההזדמנות לזכות בטיול חוויתי זוגי של 8 ימים ביוון, כולל טיסה ורכב צמוד.

במסגרת זו, פעילות אוטוטו יוון תבדוק עד כמה הצרכנים מכירים את מסטיק אורביט, יוון וחנוכה. בכל קנייה של אורביט בקבוקון לרכב, נכנסים למיניסייט ייעודי, עונים על 8 שאלות ויכולים לזכות בטיול חוויתי זוגי של 8 ימים ביוון עם רכב צמוד. הפעילות תלווה בפרסום שיעלה ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה. 



ממחקר בינלאומי שערכה מרס אשר בדק את הרגלי הנהיגה והריכוז בזמן נהיגה בקרב נהגים שלעסו מסטיק לעומת כאלו שלא לעסו, נמצא כי לעיסת מסטיק תורמת לנהיגה בטוחה ומפחיתה את הסיכון לתאונות דרכים. ממצאי המחקר הראו כי בזמן לעיסת מסטיק- הנהגים נהגו במסגרת המהירות המותרת ופחות סטו מהכביש וכי לעיסת מסטיק שיפרה את זמן התגובה. בנוסף, נמצא כי קשר בין לעיסת מסטיק ותהליכים קוגניטיביים על ידי עידוד זרימת דם מקומית, העברת גלוקוז והעלאה באיכות תשומת הלב וריכוז.

משיווק מרס ישראל נמסר כי "החלטנו לייצר חוויה שתתקשר לתקופת החנוכה, תוך שמירה על המסר העיקרי כי לעיסת מסטיק אורביט מסייעת בשמירה על עירנות במהלך נסיעה ובכך מאפשרת לך להגיע אל היעד שלך רענן .
אל תפספסו!!


יום שישי, 16 בנובמבר 2018

BLACK IS FASHION מותג האופנה 'אפריל' משיק קולקציית סתיו-חורף


BLACK IS FASHION
מותג האופנה 'אפריל' משיק קולקציית סתיו-חורף


מותג האופנה, אפריל, משיק את קולקציית סתיו-חורף 2018-2019, אשר עומדת בסימן שחור סטייליסטי, עוצמתי וקלאסי.
רגע אחרי שהסתיימו ימי הקיץ התוססים, מגיעים אירועי החורף המפוארים המאופיינים בשמלות ערב קלאסיות ומרשימות במראה מכובד ומחמיא שגונב את ההצגה.

שמלות הערב של אפריל עושות שימוש בחומרי גלם איכותיים ובבדים המשלבים גוונים של שחור דרמטי וחזק. התוצאה היא קולקצייה הפונה לקהל פאשניסטות שלא מוכנות להתפשר על פחות מהטוב, היפה והמחמיא ביותר. השמלות של אפריל עשויות בדים נושמים ומלטפים במבחר גזרות מחמיאות והם מתאימים גם לבילוי סוער על רחבת הריקודים וגם לערב סולידי ומאופק.

ההשראות לעיצוב מגיעות מבירות האופנה המובילות ברחבי העולם וכמובן מהאווירה הארץ ישראלית ומאירועי הסתיו הקרבים. הקולקצייה החדשה מאופיינת במשחקי בד כשהצבע השחור מוביל ונותן את הטון לאפקט ייחודי וקסום. 


השמלות של אפריל מתאימות לנשים במגוון גילאים ומידות, נשים שאוהבות ללבוש אופנה מתוחכמת אך נגישה שניתן להתאים אליה מבחר אקססוריז נלווים. הלוק המתקבל הוא אלגנטי, מרשים ועל-זמני, כזה שגורם לך להיות מסמר הערב מבלי שתתאמצי.

חנויות הרשת:

דיזנגוף תא
קניון הזהב ראשלצ
קניון מלחה ירושלים
קניון אשדוד
קניון עיר ימים נתניה
אתר החברה:
www.april-fashion.com

רח' דיזינגוף 173, תל-אביבê ראשון לציון – קניון הזהב-רח' דוד סחרוב 21, ראשון לציוןê נתניה – קניון עיר ימים- רח' בני ברמן 2, נתניהê אשדוד – קניון CITY- שד' מנחם בגין אשדוד.
טלפון – 03-5102975

קרדיט צילום: חלי פרידמן

אופטיקה עיניים משיקה קולקציה ייחודית לסתיו – חורף 2018-19



אופטיקה עיניים משיקה קולקציה ייחודית לסתיו – חורף 2018-19
בוטיק האופטיקה היוקרתי, אופטיקה עיניים, משיק קולקציה מרהיבה לעונת סתיו-חורף 2018-19. הקולקציה מציגה מסגרות של מיטב המעצבים הבינלאומיים והיא מאגדת בתוכה מגוון עיצובים בעלי נוכחות ואמירה אישית, המתאימים לאנשים ששואפים למראה טרנדי אך לא שגרתי ואיכות ברמה גבוהה. 



אחת מהמעצבות בקולקציה החדשה היא קרולין אברם, מעצבת יהודיה צרפתיה המתמחה בעיצוב מסגרות בעלות טאץ' מיוחד, המהוות כור היתוך ומשלבות בין תרבויות מהודו, פולין, אפריקה, הקריביים וצרפת. 
אברם החלה את דרכה כמעצבת אקססוריז למשקפיים וכיום היא מעצבת מסגרות מרשימות וייחודיות, המתאימות לקו הייחודי של אופטיקה עיניים. בנוסף לאברהם, אופטיקה עיניים מציגים בקולקציה החדשה עוד מעצבים-אומנים המתמחים במסגרות משקפיים מעניינות ולא שגרתיות וזאת לצד בתי האופנה הגדולים המייצרים את מסגרות המשקפיים שלהם כחלק מקו אופנתי ושפה מוכרת, ברורה ורחבה. 



בהתאם לכך, מציג הבוטיק גם מסגרות מבתי האופנה היוקרתיים של דיור, פנדי, פרד ותום פורד. את מותג פרד יהיה ניתן למצוא באופטיקה עיניים החל מהעונה הבאה והוא יוצג רק בעוד 4 נקודות בלבד ברחבי הארץ.

מותג B GOLD של תום פורד, מוצג באופן בלעדי בישראל באופטיקה עיניים והוא קיים בחנויות כבר עכשיו. הקולקציה מוצגת ב- 300 נקודות בלבד ברחבי העולם ובישראל זכו לקוחות אופטיקה עיניים להיות היחידים שיוכלו לרכוש את ה- pieces הנדירים, הכוללים דגמים בציפוי זהב, מראות, מתכות ושאר אלמנטים ש"מקפיצים" כל מסגרת והופכים אותה לשונה ממסגרות אחרות בקולקציה ובעולם המשקפיים בכלל. המסגרות של תום פורד מככבות בכל העולם ובעיקר באיטליה, גרמניה וצרפת. בקולקציה הנוכחית הן עושות שימוש בצבעים נועזים ומידות אובר סייז, אשר מעצימות את הסטייל הבלתי מתפשר של פורד והופכים אותן למשקפיים שאי אפשר להתעלם מהם. 
גם Dior מציגים העונה קו צבעוני, עם מסגרות בכתום ואדום, בעלות מראה חתולי ומפתה לצד מסגרות בצבע שחור אלגנטי הכוללות משחקים גיאומטריים ומסגרות שקופות התואמות לטרנדים החמים בבירות האופנה ברחבי העולם. 


בנוסף, מציע בוטיק אופטיקה עיניים מסגרות מבית FENDI האיטלקי, שבעונה זו עושה שימוש בניגודי צבעים עזים ומסגרות עם פרינט ייחודי וזאת לצד מסגרות שקופות ומאופקות בעלות מראה מתוחכם ועל-זמני.

ניתן להשיג:
www.optop.co.il
03- 5745769 טלפון:
פייסבוק: אופטיקה עיניים
אינסטגרם: opticaeinaim
תרצה 19, מרום נוה, רמת גן
קרדיט צילום: יח"צ

תיאטרון האינקובטור מפרגן לתושבי עוטף עזה ומזמין אותם ליהנות מהצגותיו ללא תשלום

בוז'ולה. צילום איתמר טף
תיאטרון האינקובטור מפרגן לתושבי עוטף עזה ומזמין אותם ליהנות מההצגות המשעשעות 'בוז'ולה' ו'גידי – מחזמר בהקיץ' ללא תשלום.
אחרי ימים קשים ובתקווה שהרגיעה תימשך, מזמין תיאטרון האינקובטור את תושבי עוטף עזה ליהנות מהצגותיו המצליחות ללא תשלום, באולם צוותא בת"א. ההצגות 'בוז'ולה ו'גידי מחזמר בהקיץ' הן הזדמנות נהדרת לזמן איכות תרבותי שגם יעלה חיוך על השפתיים.
בוז'ולה, יום שלישי 20.11 בשעה 21:00.עוד על ההצגה: http://zik.co.il/z4ea

גידי מחזמר בהקיץ, יום רביעי 21.11 בשעה 21:00. עוד על ההצגה: http://zik.co.il/z4e9

מספר טלפון להזמנת כרטיס: 02-6543004
*יש להצטייד בתעודת זהות בערב המופע.

ד"ר להבית אקרמן בפיליפינים עם אקזיט של 250 מיליון דולר


ד"ר להבית אקרמן בפיליפינים
עם אקזיט של 250 מיליון דולר


ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נבחרה מטעם חברת אלמה לייזרס להשיק בפיליפינים את מכשיר הלייזר החדש, לטיפולי עור הפנים אלמה קיו. במסגרת ההשקה חשפה ד"ר אקרמן בקרב 350 רופאי עור את הטכנולוגיה הייחודית ואת המגמות והחידושים בתחום האסתטיקה.

ד"ר להבית פתחה את האירוע ואמרה: "אלמה קיו הינו מוצר ישראלי כחול/לבן ואני גאה לייצג את ישראל עם הצוות המפתח. לדבריה: "מדובר במכשיר חדשני, פורץ דרך המטפל בנזקי שמש וגיל, ללא פציעה חיצונית של העור.
עוד דיווחה אקרמן: "אלמה לייזרס הינה אחת מחמש חברות הלייזר המובילות בעולם בענף האסתטיקה הרפואית, חברה ישראלית אשר נרכשה ע"י חברת 'פוסון' (הסינית) באקזיט של 250 מיליון דולר, כשמרכז הניהול, הייצור והפיתוח עדיין בישראל".

לאחר דברי אקרמן עלתה ד"ר אירין גייל ויטס - יו"ר איגוד רופאי עור צעירים, איגוד בינלאומי אשר מאגד תחתיו את רופאי העור הצעירים בתחום, מכל העולם, אשר אמרה: "המכשיר בעל טכנולוגיה חדשנית המתאים גם לטיפולי האנטיאייג'ינג, ואנו שמחים על שיתוף הפעולה הפורה בינינו לבין ישראל".

  קרדיט צילום: יח"צ

קנדל וקיילי או גאס? מותגי הסטייל מציגים את הטרנד המטאלי לסילבסטר



הליכה מנצנצת לערב מנצח
קנדל וקיילי או גאס?


מותגי הסטייל הבינלאומיים משיקים קולקציות של טרנד המטאלי במיוחד לערב הסילבסטר
ערב הסילבסטר מגיע ואיתו הטרנד המטאלי המנצנץ חוזר אל חיינו...


רשת SHOW/OFF המאגדת את המותגים הבינלאומיים: גאס, אן קליין, בנדולינו, קנדל וקיילי ועוד. מציגים את הנעליים שכל אחת חייבת לקראת החורף הקרוב ולערב הסילבסטר בפרט של מותגי העל: גאס וקנדל וקיילי. 



כידוע, קנדל וקיילי מכתיבות את צו האופנה כבר כמה עונות ובתחום ההנעלה במיוחד. לצד, המותג הותיק גאס הידוע כמוביל בתחומו אנו נחשפים העונה לנעליים מטאליות כסופות במבחר סגנונות.

הקולקציות כוללות נעלי עקב סטיליטו, מגפונים על עקב דק לצד מגפונים עם עקב עבה, שילובי בד שחור וסניקרסים בצורה קלאסית עם משחקי רקמות. 



הקולקציות מושקות במקביל לארה"ב כבר בשבוע הקרוב וצפויות לככב בכל המסיבות המדוברות של הסילבסטר ולאורך החורף כולו. 


מחירים: סניקרס החל מ-349 ₪
מגפונים החל מ-549.90 ₪

ניתן להשיג ברשת SHOW/OFF גן העיר תל אביב, קניון הזהב ראשל"צ, קניון רננים, גראנד קניון חיפה, דודג' סנטר נצרת עילית ובחנויות הנעליים המובחרות.
קרדיט צילום אסף לוי

יום חמישי, 15 בנובמבר 2018

מותג התה פומפדור משיק: חליטת תה בטעם ג'ינג'ר וכורכום




חדש על המדף לחורף בריא וחם:
מותג התה פומפדור משיק:
חליטת תה בטעם ג'ינג'ר וכורכום


בשנים האחרונות גברה המודעות לאורח חיים בריא ולהשפעת התזונה על בריאותנו. כורכומין לאחר מחקרים הוכח כיעיל במגוון רחב של בעיות ולכן רבים צורכים אותו הן כאבקה , כתוסף ואף בחליטת צמחים.


מותג התה הבינלאומי פומפדור (TEEKANNE), משיק לראשונה חליטת צמחים בטעם ייחודי: ג'ינג'ר וכורכום, ללא קפאין ועם 100 אחוז רכיבים טבעיים. 
טעמתי לראשונה והטעם של הגינג'ר מאוד דומיננטי עם מעט חריפות קלה .

תבלין הכורכום בשילוב עם הג'ינג'ר, יוצר משקה טבעי המשלב שמנים אתריים טבעיים הנמצאים בג'ינג'ר ומשתלבים בצורה הרמונית עם יתרונותיו של הכורכום הידוע גם כ- "תבלין החיים".


בעשורים האחרונים, הרפואה המודרנית החלה לזהות את חשיבותו של הכורכום, וכיום ניתן למצוא למעלה מ 3000 מחקרים הבודקים את תכונותיו הרפואיות של הכורכומין ,מהם עולה כי הכורכום משמש למניעה וטיפול במחלות שונות.

שורש הג'ינג'ר מצטיין אף הוא ביתרונות בריאותיים רבים, והוא משמש כמעין ארון תרופות מהטבע.
בנוסף, הג’ינג’ר הוא מקור טוב לוויטמינים ומינרלים.

תערובות התה של פומפדור עשויות מחומרי גלם מובחרים, הנבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות מקיפות כחלק מתהליכי בקרת איכות מחמירים. התוצאה: תערובת תה / חליטה הרמונית באיכות בלתי מתפשרת ומושלמת.

מחיר משוער לצרכן: 14.90- 17.90 ש"ח למארז 20 שקיקים.
מוצרי הסדרה בכשרות חתם סופר בני-ברק, בהשגחת הבד"ץ כשר למהדרין.
את כל מוצרי התה והחליטות של מותג פומפדור, ניתן להשיג בכל רשתות המזון
והשיווק והחנויות המובחרות.


יום ראשון, 4 בנובמבר 2018

המותג PISTACHE גאה להציג קולקציית קפסולה עם מסר אופנתי בועט


אני מאמין של מעצב האופנה שי פרץ : נשים אמיתיות הן אותנטיות ומונגשות ולא דווקא דוגמניות בעלות מראה בלתי מושג.

אופנה מקרבת לבבות וחוצה גבולות פיזיים , מנטליים וחברותיים. כל זה הציג מעצב האופנה שי פרץ בצילומי הקפסולה בהם שילוב שתי נשים ערביה וישראלית מדגישים את תפקידו האוניברסלי של עולם האופנה.

מעצב האופנה שי פרץ יוצא עם קולקציית קפסולה חדשנית ונועזת וכל זאת מהשראת שבוע האופנה בפריז.
העצמת המותג PISTACH עם טרנדיים עולמיים ומציאות ישראלית, יוצרת קולקציית דה ז'ה וו עם אמירות אופנתיות משנות האייטיז המשלבות מוטיבים של העצמה וחוזק נשיים. 


גם הקמפיין הוויראלי הבינלאומי וחוצה הגבולות - #Me_too השפיע על עיצוב הפריטים השונים בקולקציה והם משדרים נשיות לא מתנצלת ולא מתפשרת של נשים חזקות ועוצמתיות.

המסר של הקולקציה נועד לפנות לקהל יעד רחב, המורכב מנשים דעתניות ומשוחררות. זהו גם קהל היעד של המותג PISTACH בניצוחו של פרץ, אליו מגיעות נשים בכל גיל ובכל מבנה גוף ומידה, המעוניינות בעיצובים מחמיאים ובעלי נוכחות.

מחירי השמלות של PISTACH נגישים לקהל הישראלי, כחלק מהרצון של פרץ לשמח ולדאוג לכל אישה עד לשביעות רצון מלאה. טווח השמלות בסטודיו הוא החל מ- 36 ועד 52 ובמידת הצורך, מייצרים את השמלה במידות נוספות.

צילום: @telaviver
ניתן להשיג:
בוטיק שי פרץ- פיסטאש- דיזינגוף 213 ת"א
03-6412266
פייסבוק: Pistache Shay Peretz
אינסטגרם: pistache.fashion
אתר אינטרנט: www.pistache.co.il