יום שישי, 31 באוגוסט 2018

כשאורבניות פוגשת אלגנטיות נוצרת הקולקציה של FIVE US



מותג FIVE US, עם קו אופנתי שיקי במיוחד, משווק בשמונה השנים האחרונות פריטים ייחודיים תוצרת הארץ
ל-32 בוטיקים נבחרים בישראל. השיווק נעשה בכמויות מזעריות על-מנת לשמר את הייחודיות של כל פריט
ופריט בקולקציה.

קולקציית המותג מאופיינת בבדים איכותיים במיוחד בשילוב אלמנטים בעבודת יד, המקנים לה טאץ'
ייחודי ואישי, וצביעת הבדים נעשית בשיטה חדשנית למראה מיוחד ותוסס.

האאוטפיטס מיועדים לגילאי 23-35 ומתאימים לכל שעה במהלך היום, החל מלבוש קזו'אל אלגנטי ועד יציאה
ללאנץ' או אירוע עסקי. כך למשל ניתן למצוא ג'ינסים בגזרות אמצע – לא גבוהות מדי ולא נמוכות מדי וגוונים
המתאימים ללבישה לאורך כל היום, במשך השבוע ובוויקנד.

כנשים אנחנו מחפשות בגדים שיעמדו בטרנדים ובמקביל יהיו נוחים. בשנים האחרונות המודעות גברה 
והצבעים שהשתלטו על המדפים פתחו לנו מבחר ענק שעומד בסטנדרטים של כל אשה.

החזון של FIVE US הוא לספק מענה כולל, המבוסס על שוק כחול-לבן, עם פריטים שעומדים בפני עצמם או
 שניתן לצרף אליהם אקססוריז מעניין. הבדים מהם מיוצרים הבגדים, וויסקוזה, כותנה ומודלים מסיב טבעי, 
נמתחים ונוחים ללבישה לנוחות מקסימלית.

הצבעים המובילים הם נייבי, אפור, בורדו, חרדל, ירוק בקבוק, כסוף, מטאלי, פודרה, ירקרק, אפרפר ולבן
 מטאלי והם משתלבים נהדר עם משחקים צבע מיוחדים של פסים, תפרים, שפשופים, אפליקציות והסמל 
המסחרי של המותג. בנוסף ניתן לראות בקולקציה של FIVE US דפוסים גאומטריים אבסטרקטים, משבצות 
ופסים, שהופכים את האאוטפיטס לעכשוויים ותואמים את האופנות והטרנדים ברחבי העולם.
צילום: חלי פרידמן.

את הקולקציה ניתן להשיג בבוטיקים המובילים בישראל.

פייסבוק: Five us – פייב אס, בלחיצה כאן >>

טל: 03-6825575 || בית פנורמה,דרך בן צבי 84 תל אביב.


הכירו את הבושם החדש לגבר WILD מבית feel perfume bar


הכירו את הבושם החדש לגבר WILD מבית feel perfume bar
רשת feel פרפיום בר בבעלותו של ניר עוזרי משיקה בימים אלה בושם חדש לגבר


לאחר שהתפנקתי מבשמים איכותיים גם החצי רוצה להרגיש רענן. כעת לפני החגים חברת FEEL חושבת גם על הגברים ומשיקה בושם חדש לגבר
רענן, חמצמץ ומעט ספייסי ועיצי. עם ניחוחות שמשדרים ביטחון חופש עוצמה גבריות ומודעות לטיפוח .
feel פרפיום בר חרטה על דיגלה את ההנגשה של עולם הבשמים לצרכנים הישראלים
ריחות ניחוחות ומארזים המייצרים חוויה של בישום מושלמת ואיכותית במחירים אטרקטיביים


הבושם החדש לגבר WILD יימכר בכל סניפי הרשת
עזריאלי תל אביב
קניון הזהב ראשון לציון
מלחה ירושלים
קריון
וגרנד קניון חיפה

יום שני, 27 באוגוסט 2018

עם Feel Perfume כל השנה טובה - הבושם שלי




כל פעם שאני רוצה להתחדש בבושם חדש אני נוסעת לעזריאלי שם הדוכן הקסום עם מבחר ענק של ריחות. ניחוח שמלווה אותי כל היום בבקבוק ייחודי ודוכן מיוחד במינו.

החגים בפתח משתדלת לפנק את קרוביי ואהוביי במתנה מפנקת כזו שתתן להם לפתוח את השנה עם ניחוח שילווה אותם גם בארוחת החג.

יש משהו מיוחד באווירת החג המשפחתית והחמה בה כולם מתלבשים במיטב בגדיהם, מתבשמים, אוכלים מאכלי חג עליהם גדלנו, ומבלים עם המשפחה.

כחלק מאווירת החג המיוחדת הקרבה, פיל פרפיום מזמינים אתכם לבקר באחד מברי הניחוחות החדשניים שלנו בהם תוכלו לבחור מתוך מבחר בשמים במגוון ניחוחות משכרים. 



אין אף אחד בשולחן החג שיוכל להתעלם מהארומה המשגעת שתתלווה אליכם.

כמובן שזו הזדמנות נפלאה למתנת חג מיוחדת בלי הרבה התלבטויות, כי אין מארחים שלא ישמחו לקבל כמתנה לחג בושם בניחוח ייחודי ובאריזה מהודרת.

הצוות המקצועי של Feel Perfume ישמח ללוות אתכם בבחירת הבושם המתאים ביותר מבין המבחר הקיים ואפילו בגודל המתאים לכם.

קולקציית הבשמים של פיל פרפיום כוללת ליין גברים וליין נשים ומציגה מגוון ניחוחות החל מניחוחות פרחוניים, מתוקים, עדינים ועד לניחוחות גבריים ועוצמתיים.

כל מה שנותר לכם זה לגשת אל אחד הסניפים של פיל פרפיום ולהתחדש בבושם מפנק שיהווה פתיחה נפלאה לשנה חדשה ומתנה בלתי נשכחת.



ניתן להשיג:
www.feelperfume.co.il
פייסוק: Feel Perfume Bar - בר בשמים
אינסטגרם: feelbar

קניון עזריאלי- דרך מנחם בגין 132, ת"א. קניון מלחה- דרך אגודת ספורט בית"ר 1, ירושלים. קניון עופר הקריון- דרך עכו 192, קריית ביאליק. קניון הזהב- דוד סחרוב 21, ראשל"צ. גראנד קניון חיפה- דרך שמחה גולן 54 חיפה. קומה 2

מותג מוצרי השיער של חיים שיר – עושה לך חשק לנסות ולהתאהב



מותג מוצרי השיער של חיים שיר – עושה לך חשק לנסות ולהתאהב

אם יש משהו שחיים שיר, יזם ואיש עסקים, מבין בו, זה שיער ומוצרי שיער. 

השיער שלי ואני ביחסים מאוד קשים במהלך השנים. אני סובלת משיער יבש ופגום , התנסיתי במגוון רחב של מוצרים שיעניקו לי מגע נעים בסירוק ושיער זוהר יותר .
חברות רבות מודעות לקושי בהתמודדות עם מגוון רחב של בעיות בשיער ובקרקפת ואחרי מחקרים מוציאים לין מוצרים לתת מענה.

הכירו את סדרת המוצרים של חיים שיר המוצרים המיוצרים ברשת סנט הייר מותאמים ספציפית לאקלים, למים ולסוג השיער המקומי. רשת סנט הייר מחזיקה מגוון רב של סדרות מוצרים המורכבות מחומרי גלם איכותיים ועונות לטרנדים של עולם עיצוב וטיפוח השיער. בנוסף, מתחזקת החברה אתר אינטרנט מוביל עשיר בתכנים וטיפים הקשורים לעולם טיפוח השיער ומזמין את הגולשים להתרשם מקטלוג המוצרים בתחומי השיער, קוסמטיקה, איפור, סבונים, בישום לבית ואריזות שי ובנוסף לספוג את החזון הייחודי אשר מנחה את שיר בעבודתו. 

שיר הקים את רשת החנויות סנט-הייר שמתמחה במוצרי שיער באיכות גבוהה עם מחירים נגישים, תוך דגש רב על התאמת מוצרים לצרכים הספציפיים של הלקוחה, שירות חם ומשפחתי. 
את ההכשרה מקצועית של צוות המוכרים-יועצים מעביר שיר בעצמו על-מנת להחדיר לעובדים את תודעת השירות הגבוהה של הרשת ואת הידע הנרחב שלו בעולם השיער. 

בנוסף, פתח שיר מפעל בוטיק לייצור מוצרי שיער, עם דגש על התאמה למזג האוויר הישראלי. 
החזון של המפעל הוא לספק מענה שלם לכל סוג של שיער, תוך התאמה לאקלים המקומי. הייחודיות הזו מאפשרת למוצרים להיות ראשונים מסוגם בעולם ולצרכנים ליהנות ממוצר מקומי איכותי ללא פשרות. כיום מייצר מפעל ח"י ויטמינס כ- 500 מוצרים שונים, עם ליין שונה וייחודי לכל צבע שיער וסוג קרקפת. 
כל ליין כולל ספריי, מסיכה, סרום, קרמים ייעודיים ועוד במטרה לספק מענה מדויק לכל צורך, הן מצד לקוחות קצה והן מצד ספרים ומעצבי שיער אשר נהנים להשתמש במוצריו. 
שימוש קבוע במוצרים מביא לתוצאות מרשימות בנראות השיער ובבריאות שלו ומדי יום מצטרפים למעגל הלקוחות עוד ועוד נשים וגברים מרוצים שגילו את הסוד המיוחד של המותג. 




 



 שיר עובד באופן בלתי פוסק על-מנת לשכלל עוד יותר את המוצרים הקיימים ולפתח מוצרים חדשים, שיתאימו לקהל הישראלי וימשיכו להפוך את חוויית השימוש במוצרים לכזו עם רמה בינלאומית, תוך זיקה מקומית.



הסיפור של מותג "חיים שיער ללא הפסקה" התחיל למעשה כבר לפני 3 דורות, מה שמקנה לו כיום בסיס ידע עצום לצד חידושים מודרניים. סבא של חיים, וגם אבא שלו, היו מעצבי שיער בתקופה שעוד לא היה למקצוע הזה שם. את המוצרים לשיער רקח סבא שטרית מצמחים וחומרים טבעיים, עד שלימים התחבר אל חברת לוריאל העולמית, כיהן בה ככימאי והחל לייבא את המוצרים של החברה הבינלאומית לארץ. האבא והסבא לימדו את חיים שיר את רזי המקצוע ואת סודות מוצרי השיער ותחום השיער נטע בו שורשים. וחיים לקח את זה לגבהים חדשים...
כשהשתחרר חיים משירותו הצבאי, התחיל לבחון את השוק המקומי של ענף השיער וגילה כי הוא מתחלק לשני סוגים: מספרות בהן מוכרים מותגי מוצרי שיער ופארמים שמוכרים מותגים זולים ולא מספיק איכותיים.

עם השנים ביסס את עצמו חיים שיר כמומחה למוצרי שיער וכיום הוא עובד בשיתוף פעולה צמוד עם מעצבי השיער החשובים בעולם, סלבס ומפעלי ענק כגון 'אהבה', שכבר הבינו את האיכות הבלתי מתפשרת בעשיה שלו.


ניתן להשיג:
CENT HAIR
מלכי ישראל 6 ת"א, אחוזה 89 רעננה, סוקולוב 2 הרצליה
הרברט סמואל 71 חדרה.
info@centhair.co.il
טלפון: 03-6136062
פייסבוק: "Cent Hair- סנט הייר"
אתר: www.centhair.co.il


יום שישי, 24 באוגוסט 2018

NAUTICA משיק: קולקציית גברים אלגנטית לקראת החגים


מותג האופנה הבינלאומי
NAUTICA משיק:
קולקציית גברים אלגנטית
לקראת החגים


מותג האופנה הבינלאומי NAUTICA, משיק לרגל החגים הקרבים, קולקציית גברים בסגנון אלגנטי קלאסי, ליצירת אאוטפיטים מתוחכמים וקלאסיים לארוחות החג.

בקולקציה ניתן למצוא חולצות מכופרות אלגנטיות עם שרוול ארוך בגימורי משבצות ופסים, חולצות מכופרות עם שרוול קצר, מכנסי צ'ינו דקים, ועוד. הקולקציה מתאימה ללוק אלגנטי ורשמי, אך ניתן לשלב את החולצות עם ג'ינס או מכנס יומיומי למראה קז'ואל.

הקולקציה עשויה מבדי כותנה איכותיים לנוחיות מושלמת. ניתן למצוא בקולקציה חולצות העשויות מבדים שעברו תהליך של wrinkle resistant ( נוגדי קמטים), אשר אינם מצריכות גיהוץ - פתרון מושלם לגברים שאוהבים חולצות מכופתרות אך שונאים לגהץ... בנוסף, חולצות מכופתרות וחולצות פולו, בטכנולוגיית anti-wicking המנדפות לחות וזיעה, לימי הקיץ החמים והלחים.


הקולקציה צבעונית ומגוונת ושולטים בה הצבעים: שחור, לבן, כחול כהה, כחול נייבי, וורוד, צבעי פסטל קיציים ועוד...

טווח מחירים:

חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪
טי שרטים: החל מ- 119 ₪
חולצות פולו: החל מ- 199 ₪
ג'ינסים: 449 ₪
מכנסי צ'ינו: 299 ₪

ניתן להשיג ברשת חנויות נאוטיקה ברחבי הארץ ובאתר: http://www.nautica.co.il
וברשת ברנדז ברחבי הארץ ובאתר : www.brandz.co.il

חוזרים לספסל הלימודים עם קולקציית סניקרס עדכנית ואופנתית לנשים



 
המותג גאס (GUESS) משיק:
חוזרים לספסל הלימודים עם קולקציית סניקרס עדכנית ואופנתית לנשים


הסניקרס הם הנעליים האולטימטיביות לימי הלימודים הקרבים ובאים. הפריט המושלם שמשלב סטייל עם נוחות.
הסניקרס הפכו לפריט שניתן לנעול לאורך כל השנה ולאורך כל שעות היום ולשלב בסטייל עם ג'ינס למראה קליל, עם חצאית מידי או מקסי וגם עם מכנסיים קצרים או ארוכים. נתפסות כנעליים נוחות ויחד עם זאת עתירות שיק.





לסתיו הקרוב, משיק המותג גאס קולקציית נעלי סניקרס עשירה ומגוונת כולל נעלי סניקרס עם הגבהה פנימית שמהוות תחליף לנעלי עקב ומשרתות נאמנה את נמוכות הקומה.

המגוון הוא ססגוני ורחב ובין פרטי הקולקציה ניתן למצוא שלל הדפסים, צבעים ודוגמאות ביניהם: נעלי סניקרס בצבעים מטאליים, עם נצנצים כסופים או ורודים, בלבן או בשחור עם חיתוכי לייזר, עם הדפס קומופלאז', שרוכים בצבעים בוהקים כמו אדום וטורקיז ועוד..





מחירים:
299.90 - 449.90 ₪

יום רביעי, 22 באוגוסט 2018

חג נקי בקוויק



חג נקי בקוויק
חדש מ'קוויק' לקראת החגים:
מטליות לחות לניקוי במארז מיוחד לשמירה על לחות המטליות לאורך זמן!
ובנוסף, מטליות לחות לניקוי כללי בניחוח תפוח


השעון מתקתק ותחילת שנת הלימודים קרבה. הניקיונות הם סביב השעון סביב הילדים כמו כן,
אוירת החגים מתקרבת אלינו והרצון למצוא פתרונות מהירים, קלילים ונוחים לניקוי.

קוויק דואגת לנו לסדרת מוצרים לרגל החגים לניקוי מהיר, נוח ויעיל.

מטליות לחות לניקוי במארז

מטליות לחות לניקוי במארז קניסטר השומר על לחות המטליות לאורך זמן. המארז כולל מטליות לחות המיועדות לניקוי כללי בניחוח מאסק ומטליות לחות לניקוי האמבטיה והשירותים בניחוח אושן (OCEAN). הניקוי עם מטליות קוויק מתבצע בצורה יעילה, מהירה ופשוטה ומותיר ניחוח רענן. 

המארז מכיל 40 מטליות לחות.

מטליות לחות לניקוי כללי

מטליות לחות לניקוי כללי בניחוח חדש וחגיגי: תפוח. 
מטליות קוויק תפוח מיועדות לניקוי יסודי לכל סוגי המשטחים בצורה יעילה מהירה ופשוטה ומותיר ניחוח רענן של תפוח. 



האריזה מכילה 50 מטליות לחות.

המטליות מיועדות לשימוש חד פעמי ולניקוי יומיומי. מסירות לכלוך ומנקות משטחים בצורה יעילה, מהירה ופשוטה המותירה ניחוח רענן של ניקיון.

מוצרים אלו מצטרפים לסדרת המוצרים של קוויק, הכוללת מטליות לניקוי וחיטוי כללי, מטליות לחות גדולות במיוחד לניקוי יסודי בגודל XL. עוד בסדרה, מטליות ייעודיות לאמבטיה ולשירותים במגוון ניחוחות שונים.

ניתן להשיג ברשתות המזון השונות ובחנויות הפרטיות.
לרגל ההשקה יוצע מארז קניסטר במחיר מומלץ לצרכן של 8.90 ₪ בלבד וקוויק תפוח במבצע של 2 יח' ב- 12.90 ₪ בלבד, ברשתות השיווק הנבחרות עד לתאריך 9.9.18.

בית האופנה GOLBARY משיק קולקציית קפסולה ורודה כחלק מקמפיין משותף עם קבוצת החברות אסתי לאודר, למאבק בסרטן השד


בית האופנה GOLBARY משיק קולקציית קפסולה ורודה כחלק מקמפיין משותף עם קבוצת החברות אסתי לאודר, למאבק בסרטן השד 

30% מהסכום שייאסף ממכירת הקולקציה, יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.
קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יוצא לדרך גם השנה בכל העולם תחת הסיסמה "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד".

בישראל, יזמה קבוצת החברות אסתי לאודר ביחד עם האגודה למלחמה בסרטן שיתוף פעולה ייחודי עם בית האופנה GOLBARY, במסגרתו עיצבו מעצבי הרשת קולקציית קפסולה ורודה, אשר תימכר בסניפי הרשת ו- 30% מההכנסות ממנה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן, עבור ניידות לבדיקה מוקדמת ומחקר.

הקולקציה הוורודה של GOLBARY תגיע לחנויות לקראת חודש אוקטובר, הוא חודש המודעות הבינלאומי, אך גולשות אתר האונליין יכולות לרכוש כבר עכשיו את הסנונית הראשונה של הקולקציה: חולצת טי בצבע לבן או שחור, עליה כתוב בוורוד "חיה בסרט ורוד", משפט המקבל יותר ממשמעות אחת, המתכתבת גם עם חודש המודעות.
הקולקציה המלאה כוללת: ג'קטים, עליוניות, סריג ומבחר אביזרי אופנה דוגמת צעיף, כפפות, תיק, ארנקים.

מחירים לצרכן: חולצה "חיה בסרט ורוד": 79.90 שח, שמלה 349.90 ₪, ארנק 59.90 ₪, ג'קט 249.90 ₪, כפפות 79.90 ₪, מטריה 69.90 ₪, צעיף 99.90 ₪, תיקים 119.90 ₪ - 149.90 ₪ . 



את החולצה ניתן לרכוש כבר עתה באתר האונליין של רשת גולברי בכתובת:
www.golbary.co.il
החל מחודש אוקטובר תימכר הקולקציה המלאה בסניפי GOLBARY
וגם באתר האונליין golbary.co.il



יום ראשון, 19 באוגוסט 2018

סדרת סבוני אסלה מבית המותג דאק



חברת אס.סי ג'ונסון ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי הניקוי והטיפוח לשירותים ומשיקה: סדרת סבוני אסלה מבית המותג דאק - חמישה ניחוחות עוצמתיים ובלעדיים, עם עוצמת הקצפה פי 4!
יש לי 3 חדרי שרותים בבית, בכניסה שרותי אורחים, שרותי ילדים ולנו ההורים. גם אם אנקה כל יום , תחושת החיטוי התמידית מרגישה לי חובה ולכן אני משתמשת במוצרים הטובים ביותר שיעניקו חיטוי, רעננות וניחוח מושלם.
הריח שיש לי חולשה אליו הוא הסגול אבל ישנם 4 ריחות מדהימים .
חברת אסי סי ג'ונסון מרחיבה את סדרת הסבונים לאסלה. ומשיקה בימים אלו, סדרת סבוני דאק בניחוחות חדשים. ניחוחות בלעדיים שפותחו ע"י בתי הבישום הגדולים והמובילים בעולם.

סבון דאק לאסלה מגיע בעיצוב ייחודי בצורת טיפה. הסבון מנטרל ריחות רעים וחיידקים כאחד, מה שהופך אותם לחסכוניים. בסדרה 5 מוצרים בניחוחות האהובים של דאק : פריחה מרעננת, טרופי, הדרים, רענן וים.

רוית קלוד מנכ"לית אס. סי ג'ונסון: "צורת הטיפה של המוצר הוכחה כמושכת ואינטואיטיבית המשדרת ניקיון ורעננות. לדבריה: דאק סבון משלים את סדרת הניקוי לשירותים הנוזליים עם אותם ניחוחות מוכרים ואהובים. דאק סבון אקטיבי, בעל עוצמת הקצפה פי 4.

דאק סבון מוצק אקטיבי מספק ניחוחות אקסקלוסיביים ארוכי טווח:

הסבון הסגול והורוד - מרענן, נועז ונשי, תערובת מלאת חושים המכילה פרחים ופירות. ורדים ויסמין בשילוב תפוח ושזיף.

הסבון הצהוב והכתום - מודרני, עסיסי וממריץ , תערובת משולבת של הדרים המייצרת רעננות עם נגיעות של אשכולית אדומה. תערובת פרחים משולבת עם מרכיבים ירוקים המעניקים ניחוח של ניקיון.

הסבון הירוק - עץ אורן, בועות רעננות, ירוק, ניחוח אורן טרי מאוזן עם רעננות של מרכיבי הדר ומתיקות של פירות. עלי אורן עטופים בניחוח הדרים בתוספת פרחי אמבר טריים.

הסבון הכחול - מתוחכם, רעננות של ים, ניחוח ים הינו ניחוח הליבה של מוצרי הניקיון. תערובת צמחים מיוחדת המעצימה את הניחוח הגברי המבוסס על הניחוח בושם המוכר של - Abercrombie & Fitch’s Fierce צמחי תבלין טריים, ניחוח ים ופרחים לבנים.

הסבון הצהוב והירוק - מרומם, טרי, נוצץ ונקי , ניחוח הדרים הינו הלב של מוצרי הניקיון. משלבים איזון פונקציונאליות ורגש. מעניק תחושת ניקיון ורעננות.

טיפ להעצמת אפקט ההקצפה והניחוח: הניחו שני סבונים בצידי האסלה ותיהנו מהקצפה ומניחוח עוצמתי במיוחד ולאורך זמן.

המחיר לצרכן לפני מבצעים: 9.90 ₪.

המותג דאק משווק על ידי חברת אס. סי. ג'ונסון, החברה המובילה בעולם בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח וניקיון לבית, מבשמי אוויר ומוצרים מתקדמים להדברה. החברה נוסדה בארצות הברית בשנת 1886. בישראל משווקים מוצריה החל משנת 1985. אס.סי. ג'ונסון ישראל משווקת בארץ את המותגים - דאק, מיסטר מאסל, גלייד, רייד, פלדג', אוטן, גלילונית, קיווי, וגודרס.

את מגוון מוצרי "דאק" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

יום שלישי, 14 באוגוסט 2018

טיפים לטיפוח קיצי מושלם -בעזרת קפה!



מומחי הקפה של לוואצה מסבירים על יתרונות הקפה והשימושים הרבים לו
בתחום הטיפוח והיופי

תוצאות מחקרים מדעיים שנערכו על קפאין בשנים האחרונות, כולל אלה של ארגון הבריאות העולמי, מוכיחים כי לקפה יש השפעות חיוביות רבות.

הוא עשוי להפחית את הסיכון לסרטן, להאריך את תוחלת החיים ומספק נוגדי חמצון לגוף. עוד מתברר, כי הסיכון למוות בקרב צרכני קפה נמוך ב10 אחוזים מבקרב שאר האוכלוסייה. גם בתחום מוצרי הקוסמטיקה גובר השימוש בקפאין ותמציותיו נחשבות כמרכיבים חדשים פוטנציאליים בתחום, לכן כדאי לשלב קפה כחלק משגרת היופי היומיומית.

הנה כמה סיבות לצרוך קפאין:


הוא משמש כמקור עשיר של נוגדי חמצון: הסביבה מלאה ברדיקלים חופשיים המזיקים לעור, הקפה מעשיר את העור בנוגדי חמצון, מגן עליו ומחזק את ההגנות הטבעיות שלו. מחקר נוסף מראה שתמציות פולי הקפה אחראיות לשימור אנרגיה בתאי העור בשל תכונותיו המגנות בפני רדיקלים חופשיים.

הוא מגן מפני קרני השמש :: UVB הקרינה מזיקה ואף עלולה להוביל למחלות עור קשות ומסכנות חיים.. על פי מחקר שנעשה, נמצא כי, קפאין למעשה מעכב את הנזק ב DNA ובכך מגן על העור מפני ההשפעות השליליות של קרני UVB , מעכב את הנזק לדנ"א ועשוי אף להציע אפשרות טיפולית לסרטן העור שאינו מלנומה. 


הוא מחליק ומבהיר את העור: לקפה תכונות המסייעות לתיקון העור והוא משחק תפקיד מכריע בוויסות הצמיחה מחדש של התא, המוביל לשמירה על לחות העור, ייצור קולגן וגמישות העור.

שיפור זרימת הדם: הקפה ממריץ את זרימת הדם, ומסייע לקבלת לעור בריא ואנרגטי ומפחית ביעילות נפיחויות בעור. ניתן גם להקפיא קפה במגש של קוביות קרח, ולהעביר על העור במידת הצורך.

ניתן גם להשתמש בקפה לגוון "מתכוני יופי" לעור ולשיער בשיטת DIY : ניתן להשתמש בקפה כפילינג גרגרים, וכמסכה לעיניים נפוחות

קפה מגביר את זרימת הדם ומסייע להפחית נפיחות כיוון שהוא עשיר בנוגדי חמצון . הוא מכווץ את כלי הדם ועובד נהדר כדי להפחית נפיחות בעיניים. בכל פעם שמכינים כוס קפה, שומרים את פולי הקפה הטחונים ונותנים להם להתקרר לגמרי, לאחר מכן מורחים את פולי הקפה הטחונים מתחת לעיניים ובאזור העפעף למשך מספר דקות ושוטפים במים קרים.

קפה הוא גם פילינג נהדר לעור הקרקפת והשיער -מעסים כחצי כוס פולי קפה טחונים על שיער רטוב במשך כשתי דקות ולאחר מכן חופפים כרגיל. 


מתכון לפילינג טבעי המסייע בהסרת התאים המתים: מערבבים קפה טחון, סוכר חום ושמן זית ומעסים על עור הפנים בתנועה סיבובית .

אודות קבוצת לוואצה:
לוואצה נוסדה בשנת 1895 בטורינו, ונמצאת מאז בבעלות משפחת לוואצה במשך ארבעה דורות. הקבוצה פועלת כיום ביותר מ-90 מדינות באמצעות חברות בנות ומפיצים, המייצאים 63% מתוצרתה. לוואצה מעסיקה כ-3,000 עובדים עם מחזור של יותר מ-2.0 מיליארד יורו (בשנת 2017). לוואצה המציאה את הרעיון של מיזוג - או במילים אחרות את האמנות של שילוב סוגים שונים של קפה מאזורים גיאוגרפיים שונים.

לחברה ניסיון של מעל 25 שנה בייצור ומכירה של מערכות קפה ומוצרים נלווים. לוואצה היה העסק האיטלקי הראשון להציע מערכות אספרסו קפסולה.

לוואצה פועלת בכל תחומי הפעילות: בבית, מחוץ לבית ומשרד ותמיד עם דגש על חדשנות בטכנולוגיות ומערכות צריכה. לוואצה הצליחה לפתח את המודעות למותג באמצעות שותפויות חשובות העולות בקנה אחד עם אסטרטגיית המותג שלה.

החברה ממשיכה במסלול גלובליזציה אסטרטגי, ורכשה עסקי תכשיטים מקומיים בשווקים מרכזיים כגון Carte Noire של צרפת (2016), Merrild של דנמרק (2015) וצוות Kicking Horse בצפון אמריקה (2017). בנוסף, בשנת 2017 הגדילה הקבוצה את טווח התפוצה שלה עם רכישת חברת אספרסו פרוספרסיטה הצרפתית ו - Nims באיטליה.

הנינג'ה הישראלי של צוק מנרה




הנינג'ה הישראלי של צוק מנרה
תכנית הטלויזיה האקסטרימית שעלתה לאחרונה לאוויר "הנינג'ה הישראלי", זוכה לאהדב רבה בקרב חובבי הספורט והאתגר * בין המשתתפים בתכנית עופר בלוטרייך, מטפס צוקים בינלאומי והפרזנטור של צוק מנרה במהלך השנים האחרונות * הנהלת צוק מנרה זיהתה את פוטנציאל האתגר שמקבל כעת במה בפריים טיים ומאחלת לעופר הצלחה רבה בתכנית

אל תכנית הריאליטי החדשה "הנינג'ה הישראלי", יצטרף בקרוב עופר בלוטרייך, אתלט ומטפס צוקים בינלאומי, שנחשב למטפס הצוקים המוביל בישראל. עופר מטפס מסלולים בדירוג 9A, דירוג קשה ביותר שמטפסים מעטים הצליחו לבצע עד כה.

בצוק מנרה זיהו את הפוטנציאל הרב שקיים בתחומי ספורט האתגר שטרם מומש בישראל ופעלו לפיתוח הצוק בפורמט של מדדי אתגר ותכניות ייחודיות של פעילות גיבוש לחברות ולמשפחות.

עופר בלוטרייך נבחר לייצג את צוק מנרה כפרזנטור מעצם היותו ספורטאי מוביל ודמות מייצגת לענף.

תכנית הריאלטי החדשה, מייצרת הילה ומספקת מרחב מחייה חשוב לענפי הספורט האתגריים, שביום יום נדחקים טיפה הצידה בישראל. בעולם הפכו מקצועות אלה לטרנד חזק שמביא איתו תיירות רבה ואירועי שיא רבים.
רווי רז יו"ר צוק מנרה: " בצוק מנרה פארק האקסטרים של ישראל מתקיים כל העת מפגש מאתגר בין עוצמות הטבע, כוחות הגוף והנפש של כל מבקר. הפעילויות שלנו בצוק בנוייות לפי רמות אתגר בהתאם לרצון וליכולת של כל מבקר. בצוק מנרה ניתן לחוות את מדד האתגר באופן אישי, משפחתי או קבוצתי . הבחירה של הנהלת צוק מנרה באתלט המצטיין כפרזנטור נעשתה תחת הקונספט של "מנרה ארץ הטבע והאקסטרים" המרחיבה את פעילות הנישה בתחומי הספורט. בפן המקצועי - תחום טיפוס הצוקים הוא הדבר הבא בתחום פעילות האין דור והאוט דור אותו מייצג נאמנה עופר בלוטרייך. עופר לוקח חלק באירועים שונים בצוק מנרה וכחלק מקמפיין הפרסום של צוק ולודג' מנרה".

הקו המנחה את הנהלת האתר הוא חדשנות בלתי פוסקת לצד טרנדים עכשוויים בעולם בתחום ספורט האקסטרים, זאת תוך הקפדה על מגוון גילאים רחב שלו מוצעות הפעילויות. מתוך ראייה זו נערכו באתר אירועי שיא מגוונים כולל חיזוק פעילות מטפסי הצוקים כאג'נדה חשובה.


האתר ממוקם בציר ראשי באצבע הגליל, על כביש 90 דרומית לקריית שמונה.
www.cliff.co.il 04-6908198 חפשו אותנו ב- פייסבוק


כיצד לשלב חלבון בשגרת האימונים מומחי תזונת הספורט של המותג allin




 להתאמן ולאכול נכון: 
כיצד לשלב חלבון בשגרת האימונים
מומחי תזונת הספורט של המותג allin


ידוע שכדי לחטב את הגוף לא מספיק להתאמן אם לא שומרים על תזונת ספורט נכונה. המודעות לצורך בחלבון הולכת וגוברת, וביחוד לחטיפי חלבון אשר מסייעים למהלך ושגרת האימונים. השאלות השכיחות בנושא זה הינן איך? כמה? ומתי?

מומחי מותג תזונת הספורט allin מעניקים טיפים ועצות מתי וכיצד מומלץ לאכול חטיפי חלבון בשגרת האימונים כדי להעניק לגוף את מה שהוא זקוק לו.

למה חטיף חלבון? בשל הזמינות ובשל קלות האחסון, חטיפי חלבון הנם הצורה המועדפת לצריכת חלבון אצל ספורטאים ואצל אנשים העוסקים בפעילות גופנית. חטיף חלבון הוא פתרון זמין לארוחה עשירה בחלבון לאחר אימון או כתחליף ארוחה קלה וטעימה, העשויה לתרום לתחושת שובע לאורך זמן.

למה לפני אימון? זכרו שלא מומלץ לאכול ארוחה כבדה לפני האימון, על מנת לא ליצור תחושת אי נוחות. ארוחה כבדה מעייפת ופוגעת ביכולות בזמן האימון.

למה אחרי אימון? חטיפי חלבון עוזרים בהתאוששות הגוף לאחר אימון. חלבון בכמות מספקת מסייע לשיקום השרירים ובנייתם לאחר האימון.

לאיזה אימונים מתאים? חטיפי חלבון מתאימים לרוב סוגי האימונים כמו פעילות אירובית בינונית עד גבוהה (ריצה, שחייה, הליכה מהירה, ספינינג ועוד) ופעילות של כוח (אימוני משקולות, TRX קרוספיט ועוד). עיצוב וחיטוב - ישנם חטיפי חלבון המועשרים בסיבים תזונתיים, המתאימים בעיקר למי שמעוניין להתחטב. חטיפים אלו מתאפיינים בכמות נמוכה של פחמימות ומסייעים בתחושת שובע לאורך זמן

טיפ למתאמנים מאת לילו בוכניק תזונאי ספורט: "חשוב לשים לב שהחטיף אינו מכיל כמות גבוהה של סוכרים פשוטים. כמו כן, יש לשים לב שחטיפי החלבון יכללו חלבון איכותי, המשלב חלבון מי גבינה מרוכז וחלבון חלב איזולאט, המועשר בחומצות אמינו מסועפות (BCAA), החיוניות לבניית השריר. השילוב המיוחד בין אחוז חלבון גבוה לכמות סוכרים נמוכה הופך את החטיף למוצר איכותי, אשר לא פוגע בתזונה ובבריאות". 



בימים אלו משיק המותג allin חטיף בטעם בוטנים קרמל מלוח, המכיל 35 גרם חלבון איכותי, חטיף זה מצטרף לסדרה, הכוללת טעמים רבים, ביניהם: קרם עוגיות, תות חמוציות, לאטה מקיאטו, בננה טופי, דאבל שוקולד וקוקוס, המכילים כ- 17.5-21 גרם חלבון וחטיף בטעם שוקולד פאדג', באריזת 100 גרם, המכיל 36.5 גרם חלבון. החטיף כשר, חלבי, באישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר החטיף לצרכן: 17.90 ₪.

רשת גלי משיקה את הטרנד הלוהט לילדים: סניקרס עם גלגליות


מתגלגלים בחזרה לביה"ס...
לקראת החזרה לגן ולביה"ס
רשת גלי משיקה את הטרנד הלוהט לילדים:
סניקרס עם גלגליות


ימי הגלגלים העליזים של הניינטייז חוזרים ובגדול! אין מבוגר שלא זוכר כמה כיף היה להתגלגל ברחבי הפארק ולהתנייד ממקום למקום בדרך ספורטיבית במיוחד!

לקראת החזרה לגן ולביה"ס, רשת נעלי גלי מחזירה את הטרנד הלוהט ומשיקה את הטרנד החם לילדים: נעלי סניקרס עם גלגיליות.


הסניקרסים מגיעים בעיצובים צבעוניים ואופנתיים שילדים אוהבים. הגלגליות ממוקמות בסוליה וניתן לשלוף אותם ולחבר בעת הצורך, כך ניתן ללכת עם הסניקרס ולחבר את הגלגלים כשרוצים להתגלגל........

מחיר: 249 ₪
מידות: 28-35
להשיג ברשת נעלי גלי
צילום: אסף לוי



אליפות הפאזלים הישראלית 2018 של רשת פאזלנד



אליפות הפאזלים הישראלית 2018 של רשת פאזלנד

רשת פאזלנד מארגנת את אליפות הפאזלים הישראלית בבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר , קומה 1 ב-26 וב-27 לאוגוסט, פעילות ייחודית לחופש הגדול .

ב-26.8 בין השעות 12- 18 יערכו סבבים של הרכבת פאזל בן 500 חלקים וזאת במסגרת תחרות חצי גמר ואילו ב-27.8 בין השעות 11-16 יערכו תחרויות של הרכבת פאזל בן 1500 חלקים במסגרת תחרות הגמר.
לסבבים יש להירשם מראש.

בנוסף יוצג במקום מיצג של פאזלים בתלת מימד , בריכת חלקי פאזל של כ-500,000 חלקים עם הפתעות ופרסים לילדים.

בחנות פאזלנד במתחם,ייערך במהלך ימי התחרות, יריד מכירות , במסגרתו יוצעו פאזלים ומשחקים בהנחות מיוחדות.
צילום: אריאל לוי

ה-SALE הגדול של הקיץ ברשת קרטרס ואושקוש: 60% הנחה על קולקציית קיץ 2018






ה-SALE הגדול
של הקיץ ברשת קרטרס ואושקוש:
60% הנחה
על קולקציית קיץ 2018



בקניה מעל 29.90 ₪, כרטיס מועדון מתנה למצטרפים חדשים!

לפני שהקיץ נגמר, מותגי הילדים האמריקאים המובילים קרטרס ואושקוש המהווים שם נרדף לאיכות, סטייל וחדשנות יוצאים ב-SALE ענקי לקטנטנים - 60% הנחה על כל קולקציית הביגוד לקיץ 2018 בקנייה מעל 29.90 ₪.
בין הפריטים שבמבצע: בגדי גוף, שמלות, פיג'מות, אוברולים, חצאיות, חליפות 3 חלקים, חולצות ועוד במגוון צבעים ודוגמאות לבנים ולבנות.


 

מידות: ניו בורן ועד מידה 8.
המבצע יתקיים בחנויות קרטרס –אושקוש וברשת H&O
*על הפריטים המשתתפים במבצע*אין כפל הנחות ומבצעים*לא כולל מוצרי זהב*בכפוף לתקנון
המבצע יתקיים עד ה31.8.18
צילום: יח"צ חו"ל

יום ראשון, 12 באוגוסט 2018

ORGINAL PENGUIN בשיתוף פעולה בלעדי עם מסעדת פיגווין האגדית


ORGINAL PENGUIN
בשיתוף פעולה בלעדי עם מסעדת פיגווין האגדית


המותג הבינלאומי ORGINAL PENGUIN יוצא בשיתוף פעולה ייחודי מסוגו עם מסעדת פינגווין בנהריה, במסגרתו תושק חנות פופ-אפ ייחודית ובלעדית בה תימכר הקולקציה של הרשת. 



הקולקציה העדכנית והצעירה של OROGINAL PENGUIN מציגה אאוטפיטים המאופיינים בצבעוניות שמחה וטרנדית, תוך הקפדה על איכות הבד, התפירה והעמידות של כל פריט. מבחר החולצות בקולקציה הוא עצום ונע בין גוונים ועיצובים בעלי נוכחות עוצמתית לבין חולצות אלגנטיות בצבעים מאופקים ועדינים המשתלבים ברכות בכל לוק שתבחרו. המכנסיים הקצרים עשויים בדים קלילים ונושמים, עם מגוון דוגמאות המשתלבות עם החולצות ועומדות גם בזכות עצמן ובשילוב חולצות חלקות.

להשלמת המראה האורבני העדכני, מציעה ORIGINAL PENGUIN כובעי מצחיה מגניבים עם כיתובים וטקסטורות מעניינות ומושכות תשומת לב. 



חנות הפופ-אפ תמוקם בצמוד למסעדת הקאלט ותמכור מגוון פריטים בטווח מחירים הנע בין 100-399 ₪.
מסעדת פינגווין בנהריה היא המלכה הקולינרית הבלתי מעורערת של האיזור, כבר 78 שנה. מעבר למנת הדגל "שניצל פינגווין", מציעה המסעדה תפריט מגוון וטעים באווירה הייחודית למקום. 



המרפסת המפורסמת של המסעדה צופה אל נחל געתון היפהפה ואל הרחוב הראשי התוסס של נהריה. הוותק שלה, יחד עם התחושה הפסטורלית והמיוחדת למקום, משתלבים נהדר עם האופנה הקופצנית והבועטת של אוריג'ינל פינגווין ויוצרים שיתוף פעולה ראשון מסוגו.

אתר - www.originalpenguin.com
אינסטגרם - originalpenguin
פייסבוק - Originalpenguin

'אפריל' שמלות ערב בקולקציה סתיו חורף 2018-2019




'אפריל' שמלות ערב בקולקציה סתיו חורף 2018-2019
לרגל סתיו חורף 2018-2019, משיקה רשת אפריל לראשונה קולקציה מרהיבה ומכניסה צבעים חדשים לחורף הקרוב בצבעוניות מגוונת ולא חוזרת על צבעי השחור והאפור. 




השמלות בקולקציה הן בהשראת מעצבי העל המובילים בעולם לעיצוב שמלות כגון זוהיר מוראד ואלי סאב, תוך התאמה לצרכי האישה הישראלית.


הקולקציה מאופיינת בצבעוניות מקסימה הכוללת צבעים מרשימים של כחול רויאל, ירוק ואדום, יחד עם זהב וכסף המעניקים טאץ' יוקרתי ואלגנטי. משה אפריל, מייסד החברה ובעליה, מדגיש כי בסתיו הקרוב הקולקציה תאפיין בחדשנות אופנתית. קהל היעד של השמלות הינו נשים בכל גיל.
הגזרות עוצבו כך שיחמיאו לכל מבנה גוף נשי והבדים מאופיינים במשחק בין שקוף לאטום.

באפריל מסבירים כי הקולקציה כוללת שמלות מקסי, מידי ומיני והשנה לראשונה פונה גם אל קהל הדתיות ושומרות המסורת, המעוניינות להתחדש בשמלה התואמת ומכבדת את קוד הלבוש שלהן. השמלות מאפשרות משחק מודולארי של בדים וגזרות, הוספת חלקי בד, סגירת מחשופים ועוד. 


כחלק מחזון החברה להובלת תחום שמלות הערב והכלות, איכויות הבדים גבוהות במיוחד והצביעה המוקפדת עוברת ביקורות איכות קבועות וקפדניות. רשת אפריל שמה דגש על סטנדרטים בינלאומיים בכל פריט ופריט, בין אם הוא מיועד לשוק הישראלי ובין אם הוא מיוצא לחו"ל. 


טווח המחירים אטרקטיבי במיוחד ונע בין 500 ש"ח ל- 1200 ₪, כשהממוצע הוא בין 600 -800 ₪. זאת, לדברי אפריל, על-מנת להנגיש את השמלות לכלל האוכלוסייה ולאפשר לנשים מכל רחבי הארץ ליהנות מאיכות ללא פשרות. כמו כן, הרשת מציעה ליין שמלות כלה למכירה במחירים של עד 3,500 ש"ח.

הצילומים לקולקציה העשירה נערכו במלון דריסקו בתל אביב יפו באווירה שיקית עם ארכיטקטורה מרהיבה.
הפרזנטורית ניקולה וורד, יוצאת תכנית הריאליטי "הישרדות" הצטלמה עם השמלות המרשימות של הסתיו ונראתה מלכותית ומדהימה.

חנויות הרשת:
דיזנגוף תא
קניון הזהב ראשלצ
קניון מלחה ירושלים
קניון אשדוד
קניון עיר ימים נתניה

אתר החברה:
www.april-fashion.com
רח' דיזינגוף 173, תל-אביבê ראשון לציון – קניון הזהב-רח' דוד סחרוב 21, ראשון לציוןê נתניה – קניון עיר ימים- רח' בני ברמן 2, נתניהê אשדוד – קניון CITY- שד' מנחם בגין אשדוד.
טלפון – 03-5102975